Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Som jag förstått det, bristande engagemang och intresse hos stigcyklisterna i Stockholm.Varför lägger ni ner?
Vad finns det för lokala föreningar? tänker speciellt på Nackareservaten / Hellas.Vi har försökt få in nytt folk i styrelsen i två år men jag tror vi lider av generalitetssjuka.
Ingen känner ägandeskap för Stockholm som helhet, men lokalförreningarna frodas, och det är ju det viktigaste.
Det är ju inte över förrän den feta tanten sjunger.
Om det kommer tillräckligt många medlemmar på extramötet och röstar emot nedläggningen och röstar fram en ny styrelse så blir det ju så istället.
Inte alls. Ordförande (hrrmm… jag) var dubbelbokad och andra var sjuka och borta.Hur gick mötet?
Tråkigt förstås. Finns att städa på Trailforks vid eventuell terminering. T.ex. Paypal-karma donering med mera. /Örjan, Trailforks Sverige-admin i NorrtäljeInte alls. Ordförande (hrrmm… jag) var dubbelbokad och andra var sjuka och borta.
Vi gör ett nytt försök att lösa upp föreningen inom kort.
Yes box. Jag tror jag redan tagit bort SSC som local trail association. Men det får dubbelkollas.Tråkigt förstås. Finns att städa på Trailforks vid eventuell terminering. T.ex. Paypal-karma donering med mera. /Örjan, Trailforks Sverige-admin i Norrtälje