[Kalender] Stockholms Stigcyklister, NEDLÄGGNING, extra årsmöte

Gurra

Aktiv medlem
Vi har försökt få in nytt folk i styrelsen i två år men jag tror vi lider av generalitetssjuka.
Ingen känner ägandeskap för Stockholm som helhet, men lokalförreningarna frodas, och det är ju det viktigaste.

Det är ju inte över förrän den feta tanten sjunger.
Om det kommer tillräckligt många medlemmar på extramötet och röstar emot nedläggningen och röstar fram en ny styrelse så blir det ju så istället.

MacL3an

Ny medlem
Vi har försökt få in nytt folk i styrelsen i två år men jag tror vi lider av generalitetssjuka.
Ingen känner ägandeskap för Stockholm som helhet, men lokalförreningarna frodas, och det är ju det viktigaste.

Det är ju inte över förrän den feta tanten sjunger.
Om det kommer tillräckligt många medlemmar på extramötet och röstar emot nedläggningen och röstar fram en ny styrelse så blir det ju så istället.
Vad finns det för lokala föreningar? tänker speciellt på Nackareservaten / Hellas.

Gurra

Aktiv medlem
Hellas vet jag inte, där är det ju extra bökigt då det är ett reservat med en massa olika regler, ägare, förvaltare etc...

Det är full aktivitet på t.ex. Lovön och NICK... eh. ja, det är väl dom jag har i huvudet. Hänger inte på FB eller här så mycket längre så jag har lite dålig koll ska jag erkänna.

OrjanX

Aktiv medlem
Inte alls. Ordförande (hrrmm… jag) var dubbelbokad och andra var sjuka och borta.
Vi gör ett nytt försök att lösa upp föreningen inom kort.
Tråkigt förstås. Finns att städa på Trailforks vid eventuell terminering. T.ex. Paypal-karma donering med mera. /Örjan, Trailforks Sverige-admin i Norrtälje

Gurra

Aktiv medlem
Tråkigt förstås. Finns att städa på Trailforks vid eventuell terminering. T.ex. Paypal-karma donering med mera. /Örjan, Trailforks Sverige-admin i Norrtälje
Yes box. Jag tror jag redan tagit bort SSC som local trail association. Men det får dubbelkollas.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer