Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jörgen_A sa:Det är bara att dyka upp. Du hittar säkert fler som vill köra lite lugnare.
Jag ska köra i en grupp som kör snabbt i intervaller aka fikagruppen. Häng på där!Gandalf sa:Jörgen_A sa:Det är bara att dyka upp. Du hittar säkert fler som vill köra lite lugnare.
Låter bra, då försöker jag dyka upp. Och eftersom jag aldrig varit på den gamla mötesplatsen behöver jag ju inte bli förvirrad av att ni flyttat den ?
roskai sa:Jag ska köra i en grupp som kör snabbt i intervaller aka fikagruppen. Häng på där!Gandalf sa:Jörgen_A sa:Det är bara att dyka upp. Du hittar säkert fler som vill köra lite lugnare.
Låter bra, då försöker jag dyka upp. Och eftersom jag aldrig varit på den gamla mötesplatsen behöver jag ju inte bli förvirrad av att ni flyttat den ?
Haha perfekt ;)Gandalf sa:roskai sa:Jag ska köra i en grupp som kör snabbt i intervaller aka fikagruppen. Häng på där!Gandalf sa:Jörgen_A sa:Det är bara att dyka upp. Du hittar säkert fler som vill köra lite lugnare.
Fika, det är min specialgren så det låter som en grupp gjord för mig! ?