[Kalender] [Tisdagsrajd] - Hellas - 5/7

Alla vill stå på rätt plats.

3d10_fm_de_vilafranca.jpg

Funderar på att hänga med, men eftersom jag är relativ nybörjare i skogen, och det enda som möjligen är sämre än min teknik är min kondis, så kanske jag ska träna lite mer först? Hur länge brukar turerna vara ungefär och kör ni mest i dödsbranter med tvåmetersdrop, eller brukar det bli lite fina stigar också?

Gandalf sa:
Jörgen_A sa:
Det är bara att dyka upp. Du hittar säkert fler som vill köra lite lugnare.

Låter bra, då försöker jag dyka upp. Och eftersom jag aldrig varit på den gamla mötesplatsen behöver jag ju inte bli förvirrad av att ni flyttat den ?
Jag ska köra i en grupp som kör snabbt i intervaller aka fikagruppen. Häng på där!

roskai sa:
Gandalf sa:
Jörgen_A sa:

Låter bra, då försöker jag dyka upp. Och eftersom jag aldrig varit på den gamla mötesplatsen behöver jag ju inte bli förvirrad av att ni flyttat den ?
Jag ska köra i en grupp som kör snabbt i intervaller aka fikagruppen. Häng på där!

Fika, det är min specialgren så det låter som en grupp gjord för mig! ?

Gandalf sa:
roskai sa:
Gandalf sa:
Jörgen_A sa:

Fika, det är min specialgren så det låter som en grupp gjord för mig! ?
Haha perfekt ;)

OBS!
Good too know, Ravinen kör sin orienteringstävling 3-kvällars runt nackamasterna idag, ta det lugnt och visa hänsyn till de tävlande ????

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp