Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mentex.se
aha, 1000-2000 trodde jag var typ cuesVäljer man deluxe-paketet med Evidensia och Dura Ace-foder så hamnar det nog i sådana summor, eller kanske rättare sagt finns det nästan ingen gräns. Men det går att få ner kostnaderna såklart. Man kan diskutera om deluxe-paketet är det bästa för katten eller om det är till för ägaren.
Nja Cues är nog mer att man åker till en vet som kan titta till katten och säga att det är lugnt, klappa den och ge lite råd.aha, 1000-2000 trodde jag var typ cues
It's the heavy heavy monster!Sadlar är tydligen goda och cyklarna välter ibland :) Annars allt lugnt. Inte ett enda däck eller annat tuggat på sedan 1994 eller så…Visa bilaga 774220Visa bilaga 774221Visa bilaga 774222
Man måste ju kolla ...Skulle se om jag hittade någon fin bild på katt bakom ekrar, men hittade bara en serie när han fick för sig att klättra upp på min vardagsCX, 3 bilder när han klättrar och sedan fint sitter på topprör och har allt under kontroll,och sedan 2 där han hänger och sprattlar för glatta livet med vilda ögon.
Stackarn. För hans värdighets skull (som jag iof kastat under bussen just nu) så får ni tyvärr inte se dem.
Men det var enda gången på hitills 3 år han gjort nåt sånt, och den andra katten har inte gjort det någon gång.
Edit: han förtjänar att få visas upp på sin stoltaste stund, precis innan katastrofen...
Visa bilaga 773795Visa bilaga 773796Visa bilaga 773797
Milo upp i dagen! Samma bollkänsla också. Men hans klätterförmåga lämnar mycket i övrigt att önska, cykelklättringen var en outlier, som slutade i den kattastrof vi hade förväntat oss!Sån akrobatik skulle Månsan aldrig ge sig på; tar sig nätt och jämnt upp i länsstolen.
Och hon har lika bra eller dåligt bollsinne som jag...Visa bilaga 774532
Hur mycket jag än gillar cyklar hade jag hellre köpt 2 nya set GP5000 varje månad än att göra mig av med en katt. Om den nu ens skulle klösa på däcken. Det är ju förmånligt om den inte gör det såklart, men även om den skulle göra det så skulle den fått stanna.Nu är jag djurvän av rang men enda utvägen är att kasta ut katten ur ens hus och helst liv. :)
Ordvitsaren i mig ser potential i denna mening.Lösningen var ett cykelöverdrag från Biltema för en hundring.