Kessiakoff möte memils?

Peach

Aktiv medlem
Kessiakoff möte memils?
Såg detta när jag slösurfade efter presentbok till syrran. Skall någon gå på detta evenemang?

https://akademibokhandeln.se/event/mot-fd-proffscyklisten-fredrik-kessiakoff/

"Hur är det egentligen att cykla bergspassen i Tour de France, något av det jobbigaste man kan göra?

När: Torsdag 25 Juni, kl. 17:00
Butik: Akademibokhandeln, Mäster Samuelsgatan, Stockholm

Den före detta proffscyklisten Fredrik Kessiakoff besöker oss och berättar hur det känns att bära den rödprickiga bergatröjan i Tour de France. Det, och andra höjdpunkter i karriären, beskriver han i självbiografin Mitt eget race. Livet, cykeln och bergatröjan som han har skrivit tillsammans med journalisten Fredrik Emdén. Välkomna!" Citat från länken.

Skall nog gå dit och kolla lite och slölyssna lite på en kille som troligtvis skulle äga mig ganska friskt på alla strava-segment. Kommer det vara memilfest? Hur ser han på begreppet misärpendling? Vågar man fråga... :)

Kessiakoff möte memils?
Kessiakoff hade ett litet föredrag på cykelmässan i Kista häromåret. Han verkar vara en oerhört sympatisk person, kan nog bli trevligt. Men som sagt, risk för att lokalen fylls av en massa dreglande memiler bara. :-)

Kessiakoff möte memils?
AxelSthlm skrev:
-------------------------------------------------------
> TM skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Memil?
>
> Det är som Milf fast man luktar piss.
>
Nja, du tänker nog på randonnör. Memil är som Milf fast med "Frog eyes"

Kessiakoff möte memils?
Även 1/7 inkl mtbcykling innan på Specialized Concept Store Stockholm.

Såg 1a boken igår, ser fram emot att läsa den :)

Kessiakoff möte memils?
svartskägg skrev:
-------------------------------------------------------
> Börjar " kess " få dåligt med pengar? Eller
> är han bara äkta och lever för cykling?

Med tanke på att han jobbar med Velothon, sitter med i SCF styrelse, varit med och tränat ungdomar så tror jag nog han lever för cykling och många projekt att engagera sig i.

Kessiakoff möte memils?
Det är ju nu direkt efter att karriären är slut och alla har honom i färskt minne som han kan tjäna som mest deg på att släppa en bok.

Kessiakoff möte memils?
Jag tänker gå dit och bumpar mest tråden eftersom jag vill göra ohejdad reklam för boken då det är min kusin som skrivit den. Hoppas det blir många som kommer.

Tillbaka
Topp