Kompatibla freehub till mitt nav?

Hej! Köpte nyligen ett bar revolver session 50 hjul, problemet är att det satt en campagnolo freehub på medan jag kör ultegra. Har haft isär det och googlat på siffror osv men kommer inte fram till något som kan passa?

Dessutom står det inget nummer mer än revolver på navet och revolver själva verkar inte gå att få tak på heller😅

Är det någon som har erfarenhet av detta så får ni gärna hjälpa mig, då jag inte lyckas lägga till bilder så skriver jag nummer för delarna:

Nav: revolver, silvermetallic

Freehub: campagnolo med nummer CHO-10 SEN-09 detta är av 3 paw construction.

Hej! Köpte nyligen ett bar revolver session 50 hjul, problemet är att det satt en campagnolo freehub på medan jag kör ultegra. Har haft isär det och googlat på siffror osv men kommer inte fram till något som kan passa?

Dessutom står det inget nummer mer än revolver på navet och revolver själva verkar inte gå att få tak på heller😅

Är det någon som har erfarenhet av detta så får ni gärna hjälpa mig, då jag inte lyckas lägga till bilder så skriver jag nummer för delarna:

Nav: revolver, silvermetallic

Freehub: campagnolo med nummer CHO-10 SEN-09 detta är av 3 paw construction.
Vill alltså hitta en freehub som är shimano kompatibel istället

Bilagor

• IMG_1353.webp
    IMG_1353.webp
    401.3 KB · Besök: 31
  • IMG_1354.webp
    IMG_1354.webp
    198 KB · Besök: 33
  • IMG_1355.webp
    IMG_1355.webp
    239.6 KB · Besök: 32
  • IMG_1358.webp
    IMG_1358.webp
    440.2 KB · Besök: 28
  • IMG_1357.webp
    IMG_1357.webp
    327.9 KB · Besök: 30
Rimligen är det ett nav från kinesiska Chosen som tillverkar nav för OEM-marknaden. Att veta vad som kan tänkas passa är dock svårt, särskilt på en så pass gammal modell som de antagligen inte tillverkar längre (finns inga nav som ser ut som ditt kvar på deras hemsida).

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp