Konsigt problem med Polar CS600X

• Trådstartare Trådstartare CE
  • Start datum Start datum

CE

Ny medlem
Förra veckan slutade filhantering i min CS600X att fungera, sparade filer innehöll bara konstiga tecken och minnet blev fullt. Filerna gick heller inte att överföra till datorn. Däremot så betedde sig klockan normalt när man genomförde ett pass. Efter några dagar med såna här konstigheter så genomförde klockan själv en total nollställning när jag tryckte på startknappen och skulle köra ett pass. Tappade alla inställningarna, men det gick ju lätt att fixa igen, däremot så är displayen väldigt svag, precis så att det går att läsa texten. Det beror inte på batteriet för det är nyligen bytt. Är det någon som har haft liknade problem med CS600X? Känns som ett skumt problem... Har inte hittat någon inställningsmöjlighet för kontrasten på texten, finns det?

/CE
---------
http://passion-for-bike-racing.blogspot.com/

Minns inte om kontrasten kan justeras, men det står i så fall i instruktionshäftet (finns även på nätet som PDF).

I övrigt tycker jag du ska göra en totalnollställning manuellt först. Det där automatiska den gjorde kanske inte är samma sak.

Mina två (CS600, CS600X) funkar perfekt hela tiden, så jag har inga egna erfarenheter av detta.

Tillbaka
Topp