Köpa ny Univega

AGru

Medlem
Köpa ny Univega
Hej!

Kör grusvägscyklning med en hybrid nu men vill kunna variera cyklandet lite så nu letar jag efter en ok mountainbike. Min första mountainbike var en Univega så det hade varit lite kul att ha en igen.
Var hittar man affärer som säljer Univega i Sverige. Vet att Ski Total i Uppsala gör det men finns det fler ställen?
Någon som vet?

Köpa ny Univega
Det är tänkt att ha den som ett komplement/variation till grusvägscyklingen, som är min nummer ett motionsform, så kravet på cykeln är inte att den ska vara hålla för stenhårda pass i skogen på svårkörda leder och ha låg vikt och den senaste ultimata geometrin för att cykla i skogen. Jag letar efter en ok cykel som håller till ett ok pris. Det hade varit roligt, for old times sake, att prova en Univega eftersom de har ett ok pris.
Bor i Kristinehamn så det är lite långt att åka till Uppsala "bara för nöjets skull" därav frågan.

Köpa ny Univega
Bor i Kristinehamn så det är lite långt att åka till Uppsala "bara för nöjets skull" därav frågan.
Då får du väl helt enkelt ringa runt till de cykelhandlare som finns inom (för dig) rimligt avstånd och fråga om de säljer Univega. Annars finns Cykelhörnan i Örebro (som är ganska nära K-hamn?) som kanske har någon lätt begagnad eller ny Univega i lager.

Köpa ny Univega
Stötta inte Skittotal i Uppsala.. ägs av en rövhatt som inte är schysst mot sina anställda.

Vänligen,
Tidigare anställd

Tillbaka
Topp