Köpråd - Hardtail MTB
Hej! Jag gått i tankarna att sätta igång med lite skogscykling igen och letar därför efter en ny cykel. Det var ett tag sen jag höll på sist och har tappat det mesta gällande vad man ska leta efter, vilka delar/märken som är bra etc. Även vilka priser som är rimliga - tycker det mesta är väldigt dyrt som ligger ute på blocket.
Jag planerar inga stordåd utan mer som motion, pendling och några turer i Änggårdsbergen eller Delsjön.
Jag är 183cm lång, budgeten är runt 10000:- och jag siktar främst på begagnat - tänker att man får mer för pengarna då.
Hittade denna Scott Scale 950 som jag tänkte att jag kan byta gaffel på, är det ett bra köp för mig mån tro?
Jag planerar inga stordåd utan mer som motion, pendling och några turer i Änggårdsbergen eller Delsjön.
Jag är 183cm lång, budgeten är runt 10000:- och jag siktar främst på begagnat - tänker att man får mer för pengarna då.
Hittade denna Scott Scale 950 som jag tänkte att jag kan byta gaffel på, är det ett bra köp för mig mån tro?
Säljes: "Raw:ad" Scott Scale 950 - Helstel - Stl M - 29"
Ett vinterprojekt som inte får tillräckligt med användning. Från början en vanlig Hardtail
happyride.se