Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
den jag köpte och den som http://www.chainreactioncycles.com/
rekomenderar är inte samma
kruxet är att den jag har har ingen märkning
det som ska passa heter H
får pöva mig fram helt enkelt
Ta med dig ramen så kan du prova så du får rätt. Vill minnas att en polare gick och köpte ett öra till en cresent som passade hans kona coiler 05 och även passar min 06:a.
bruce skrev:
-------------------------------------------------------
> Fy fan, det verkar finnas en uppsjö, man skall ha
> flyt om man träffar rätt direkt tror jag.
Jag tror i af att det är lättare att ta med cykeln till "handlaren" om man är helt utan meck-kunskaper... Då kan man få rätt delar på en gång, prova eller mäta storlek och slippa fråga 28 gånger om varje del på cykelns som man inte vet något om... Bäst är väl att slippa alla kommentarer som den här ;-)
Man behöver inte låta handlaren skruva bara för att man har med ramen... bara ett fördydligande eftersom vissa verkade tro det. Det finns så många olika öron till kona och iom att det finns till andra märken som passar rakt av på kona kunde det varit idé att ha med ramen för att kolla vilka som passade.