Korta ner sidan i trådarna

e_kjellgren

Aktiv medlem
Är det bara jag som tycker att sidorna är lite väl långa i trådarna?
Sitter på en camping med lite kalvkasst wifi och det blir väldigt tungt att ladda varje sida, speciellt med bilder.
Är det inte värt det att scrolla mindre och klicka till ny sida istället?

Det är ju vanligt att man kan välja antal inlägg per sida, alternativt att man har infinite scrolling så att sidan fylls på dynamiskt.

Vid uppdatering av forum-motorn höjdes resolutionencav bilderna betydligt. Då kunde jag inte längre överleva på 2 GB data i månaden. Det blev mer än dubbelt så mycket. Det vore bra om man skulle kunna välja lägre resolution på bilderna i trådarna och bara hela resolutionen när man klickar på en.

Är det bara jag som tycker att sidorna är lite väl långa i trådarna?
Sitter på en camping med lite kalvkasst wifi och det blir väldigt tungt att ladda varje sida, speciellt med bilder.
Är det inte värt det att scrolla mindre och klicka till ny sida istället?
det kan ju bli rätt tunga sidor när det kommer rr;)

de som flitigt lägger upp bilder kan ju tänka på att dela bildmaterialet på flera poster, har intrycket sidorna blir sammanlagt kortare då.

slutat använda publika wifi. de är alltför ofta sega, särskilt om det pågår något evenemang som folk kopplar upp sig mot. det finns också risker med malware.

4 och 5g-näten känns nu rätt utbyggda. och merkostnaden för fri surf hanterbar. tror det var någon femtiolapp extra i månaden när jag gick från om det var 24 gig i månaden till fritt, med operatören tre.

bra att ha nu under vm och tv4 inte längre sänds annat än över internet.

det kan ju bli rätt tunga sidor när det kommer rr;)

de som flitigt lägger upp bilder kan ju tänka på att dela bildmaterialet på flera poster, har intrycket sidorna blir sammanlagt kortare då.

slutat använda publika wifi. de är alltför ofta sega, särskilt om det pågår något evenemang som folk kopplar upp sig mot. det finns också risker med malware.

4 och 5g-näten känns nu rätt utbyggda. och merkostnaden för fri surf hanterbar. tror det var någon femtiolapp extra i månaden när jag gick från om det var 24 gig i månaden till fritt, med operatören tre.

bra att ha nu under vm och tv4 inte längre sänds annat än över internet.
Fast 429kr/månaden bunden i 24 månader är lite dyrare än 120 kr utan bindningstid.

Tillbaka
Topp