Kuiperbelt S1

Kuiperbelt S1
Nja, det var mest att det var det som dök upp när man klickade på din profil :)

Och hur blir det ett problem menar du? Hänger inte riktigt med tror jag. Defendern är vår nya vinterbil/bruksbil, en 90-tals Alfa GTV som jag ärvt är mitt sommarnöje och sen har vi en Honda e och en Cooper SE. Vill du ha mitt personnummer också?

Kuiperbelt S1
Och hur blir det ett problem menar du? Hänger inte riktigt med tror jag. Defendern är vår nya vinterbil/bruksbil, en 90-tals Alfa GTV som jag ärvt är mitt sommarnöje och sen har vi en Honda e och en Cooper SE. Vill du ha mitt personnummer också?
Var mest boendet jag reagerade på, men det är inte ditt. :)

Men mest bara spännande att det vara är nyreggade och plötsligt jätteaktiva medlemmar som tycker den här verkar vara en bra produkt. På samma sätt som man såg på reddit för någon månad sen :)

Kuiperbelt S1
Var mest boendet jag reagerade på, men det är inte ditt. :)

Men mest bara spännande att det vara är nyreggade och plötsligt jätteaktiva medlemmar som tycker den här verkar vara en bra produkt.
Boendet?! Du gör mig förvirrad

Denna tråden är ju den enda svenska träffen på Google när man söker på modellnamnet och det är ett cykelforum, förstår inte vad problemet är?

Kuiperbelt S1
Kanske vore bäst att ni bara stänger ner elcykel-delen här på Happy om det bara ska hatas?

Om man inte vill bidra positivt, kanske man inte bör bidra alls?

Kuiperbelt S1
Denna tråden är ju den enda svenska träffen på Google när man söker på modellnamnet och det är ett cykelforum, förstår inte vad problemet är?
Det blir lite höna-ägg om du menar att kontona i fråga, som registrerades för ungefär-några-veckor sedan (innan tråden skapades), hittade hit via google? :)

.. men det är ingen idé att gå i polemik kring detaljer, det går såklart inte att bevisa något och indignerad kan man både spela och rättfärdigat bli.

Men jag ogillar starkt att bli manipulerad, om någon nu skulle känna sig träffad.

Kuiperbelt S1
Fick iallafall kontakt med en butik idag som ska ta hem den om några veckor, så jag kan bidra senare med info, om någon är nyfiken kan ni PM’a så skippar vi denna tråden.

Kuiperbelt S1
Det blir lite höna-ägg om du menar att kontona i fråga, som registrerades för ungefär-några-veckor sedan (innan tråden skapades), hittade hit via google? :)
Vet fortfarande inte vad du är ute efter eller varför du analyserar det jag skriver? Men googla själv så får du se. Har du någon bättre sida får du gärna dela.

Kuiperbelt S1
Vi får se hur aktiva ett par av kontona är om några månader :) eller är kontona kanske rentav borttagna då?

Ska man astroturfa så se till att göra det bra nästa gång.

Kuiperbelt S1
Är lite lätt besviken på min egna naivitet och hur individer på ett jäkligt märkligt sätt försöker promota sin nya hoj. Var initialt positivt inställd, tycker hojen ser spännande ut och ville gärna veta mer.

Den här tråden i kombination med kommunikationen i "Hur lansera nytt cykelmärke i Sverige?" gör att man undrar vilka klåpare som bommade Hermods grundkurs i marknadsföring.

Hur fasen tänker man när man på ett uppenbart sätt försöker spamma ett cykelforum istället för att rakryggat presentera hojen och säga "den här cykeln vill vi lansera, vi svarar gärna på alla frågor". Sedan får man naturligtvis bemöta kritiken med sakliga inlägg och också vara transparent med sin produkt och bolagsupplägg.

Kuiperbelt S1
Magiskt clean för att inte säga rent ut sagt porrig! Sen är jag en som gasar Alfa Romeo och inte Kia :cool:

För tankarna till modernklassiska och strippande caferacers 125cc-250cc, fast samtidigt i en egenhet med linjer som tilltalar mig genom en väl avvägd balans mellan retro och modern.

Smaken är delad, men limpan gör ju 90% av hela looken. Någon måste väl ha sett eller testat den? Verkar vara en del återförsäljare igång och bilder från Stockholm och Köpenhamn på deras instagram-konto, så det lär ju rulla runt en del sådana redan?
Det är en helt ny modell som lanserar med "PR-bilder" för reklam och diverse hemsidor.

Jag tror på reklam av modernt snitt "påverka på forum och influensers". Nu har det ju tillochmed dykt upp reddit-trådar som någon påtalade tidigare.

Känns lite som en lådbil för barn som är byggd som en BMW X5, eller en 125cc roadracinghoj för 15-åringar. Som sagt är den alldeles för långt från en cykel, och nu när det "råkar bli populärt"...

Från deras sida för några veckor sedan "we are launching our crowdfunding campaign in Sweden soon and you will be able to buy throught the campaign. Stay tuned and we will PM you the latest details shortly "

Kuiperbelt S1
Den här tråden i kombination med kommunikationen i "Hur lansera nytt cykelmärke i Sverige?" gör att man undrar vilka klåpare som bommade Hermods grundkurs i marknadsföring.

Vill absolut inte strö salt i dina sår @Höjdskräck om det finns belägg för det du skriver, men är det inte samma sorts grundkurser du hänvisar till, som man hört brukar mena att "all PR är bra PR"?

Tillbaka
Topp