Lachlan Morton in Stockholm next week - with film premier

Jag är grym på kameraapparater!

Bilagor

• 20231212_202905.jpg
    20231212_202905.jpg
    612.7 KB · Besök: 121
Två mästerfotografer i Filmhuset på samma gång...

Grattis till glajorna. Nästa gång ger du fanken i min plats! ?

Kul event igår! Härlig cykelfilm med efterföljande frågestund!

Var det någon som fångade Lachlans ”goto soundtrack” som han hade i hörlurarna?

Bilagor

• IMG_2681.jpeg
    IMG_2681.jpeg
    432.6 KB · Besök: 65
Nej hörde inte alls vad han sa där. Han är inte alltid jättelätt att förstå, när mumlar på Australisenska :giggle: Var lättare under frågestunden än i filmen vart fall

Kul event igår! Härlig cykelfilm med efterföljande frågestund!

Var det någon som fångade Lachlans ”goto soundtrack” som han hade i hörlurarna?
Han sa att han lyssnade mest på Zach Bryan’s nya skiva tror jag. Något om att den släpptes strax innan han gav sig av och passade bra på just den rutten.

Var tyvärr sjuk när filmen visades men har nu tillsammans med min 4 år unga son sett filmen. Vi tycker båda att den var väldig fin. Har så länge jag följt Lachlan gillat honom skarpt.

Förstod ni som var och tittade på filmen varför han kom till Sverige? Hade han andra ärenden i den här delen av världen? Annars långt ifrån Colorado och kanske inte så många EF camps i Europa som pågår vid jul?

Var tyvärr sjuk när filmen visades men har nu tillsammans med min 4 år unga son sett filmen. Vi tycker båda att den var väldig fin. Har så länge jag följt Lachlan gillat honom skarpt.

Förstod ni som var och tittade på filmen varför han kom till Sverige? Hade han andra ärenden i den här delen av världen? Annars långt ifrån Colorado och kanske inte så många EF camps i Europa som pågår vid jul?
Han var här för att göra reklam fär filmen. Enkom. Som jag förstod.

Poc är en huvudsponsor och deras kontor ligger i Stockholm

.. Pun intended

Senast ändrad:
Glömmer ju lite bort ibland, då det är ett amerikanskt team, men med svensk och huvudägare och en annan stor svensk sponsor. De borde omlokaliseras till Sverige med andra ord. Hade ju varit lite kul

Det visste jag inte, att Education First grundades i Sverige, kul! Att POC är svenskt vet jag.

Kändes annars lite konstigt och inte riktigt som Lachlans stil, att flyga runt internationellt för en filmvisning. Till lilla Sverige dessutom som inte har någon cyklist i pro touren och kanske inte heller kan skryta med så många välkända, nu aktiva ultracyklister.

Men det är kanske events av den här typen som vi behöver för att öka cykelintresset i Sverige.

Det visste jag inte, att Education First grundades i Sverige, kul! Att POC är svenskt vet jag.

EF stod väl ett antal år för Europeiska Ferieskolan (eller
något sådant).
Och EF arrangerade alltså språkresor för svenska skolungdomar till diverse länder i Europa.

(Inte bara Skogling som är lite gammal men "kunskap
är en lätt börda att bära" som det heter.)

Tillbaka
Topp