Laddar ej upp till strava...!

Putte R

Medlem
Helgens turer har inte laddats upp till Strava!
Har kört 57mil runt Vänern & skiten laddar inte upp till strava😡
Trots inställningar..!
På Connect finns dom!
Any clues?

Bilagor

• ECCC54D6-2C17-49CE-94D5-D9C24D7316B6.jpeg
    ECCC54D6-2C17-49CE-94D5-D9C24D7316B6.jpeg
    100.4 KB · Besök: 13
  • 3058161A-6EED-4EC6-9558-E72562C8F3D5.jpeg
    3058161A-6EED-4EC6-9558-E72562C8F3D5.jpeg
    74.1 KB · Besök: 12

yonsson

Aktiv medlem
Fråga här, finns massa tips där.

weldion

Aktiv medlem
Kan du öppna filen i en textredigerare?
En gång fick jag någon lite bugg i min Garminenhet, så den skrev in ett datum kanske 3 år bakåt i tiden.
Satt och funderade ett tag varför den inte dök upp som senaste runda, men såg att totallängden på alla aktiviteter ökade.
Så jag fick helt enkelt köra ”Sök och ersätt” i en textredigerare för att ändra det felaktiga datumet till det korrekta.

yonsson

Aktiv medlem
Testa ta bort den som bluetooth-enhet och lägg till den igen. Har funkat för mig.

Det kan även vara så att någon uppdatering ligger och tuggar, så testa att låta den ligga med laddsladden i och med tillgång till Wi-Fi någon timma.

Joem

Aktiv medlem
Samma för mig. Har inte fått över något till Strava sen 7 juni. Kommer någon på en lösning eller hittar en, vore jag tacksam för hjälp.

Strular här också. Dock kan jag ladda upp till Strava manuellt som TCX eller GPX.
Började igår då jag gjorde senaste uppdateringen av programvaran. Kanske man får connecta om allt igen? Måste prova googla först.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer