Lance Armstrong Associate, Recorded Saying ‘He’s On It’, Testifies to Feds Today

Lance Armstrong Associate, Recorded Saying ‘He’s On It’, Testifies to Feds Today
Det sprids nu rykten på facebook att Evo har setts injicera Kakavia och Mosxaraki kokkinisto.
Härvan bara växer och växer!!

Epo, f'låt, evo dopad? Old news. Det har man ju fattat länge. Ena året är han sist på gran fondot, och får nästan stryk av av en funktionär som längtar hem (Det är så mörkt att funktionären inte får in någon bra träff.) Senare samma år bryter han en sub10-satsning på VR. Nästa år kör han skiten ur de flesta på allt och säger sen att han inte "togde i nåt".

Otaliga är de cyklister som har dopat sig för att nå dit Lance kom, en inspiration för doping. Han har också lyckats bli en inspiration för cancersjuka, också det tack vare doping som gjorde han cancersjuk.

Senaste versionen. Evo sitter i klistret.

* Retsina-epo
* Labb i Sorunda
* Cross på stålräser
* Köra 7 mil med punka
* Hjul handbyggda av Evo själv
* Var har Snäckan tagit vägen?
* Comeback?
* Jocke Q, Geologen och HåkanC. Optimerat watt/aerodynamik/rullmotstånd/kanttrådsdäck
* kitzblitz i rummet, "he's on it"
* Objektets tystnad i frågan
* har setts injicera Kakavia och Mosxaraki kokkinisto

Evo: vem har du anlitat som försvarare? Carla del Ponte är visst ledig.

Ojoj, jag har mycket att stå till svars för. Hoppas jag inte blir bannad här, för det stämmer bra att jag bl.a. gillar Mosxaraki kokkinisto, men vad exakt är en Kakavia? Ska kolla med min doktor.

Vem var det som försvarade OJ Simpson förresten? De killarna borde vara rätt bra.

schture skrev:
-------------------------------------------------------
> Men Evo då? Hur går det för Evo? Vem fan bryr
> sig om en galen Texas-bo... :-)

Han låtsas vara ovetande till Kakavia-anklagelserna. Det här kan ta tid.

Men nu kanske det lossnar, detta kan vara ett genombrott i Evo-affären. Jag citerar Evo själv från en annan tråd:

"Jag är lite förvånad, på gränsen till upprörd att ingen hitills har kommenterat den massiva polisstyrkan vid korsningen Svartlösavägen-Älvsjövägen i morse som kollade alla bilar. Vad var det om? Värsta dopingkontrollen, fast jag slank undan."

Notera sista meningen. Het potatis detta. Fanns det flera i rummet?

Senast redigerad av en moderator:
Här ligger en gravadlax. Kontakter ända in i kontrollantledet verkar det som...

/E

edit:
skjutjärns schture joseffson hann före:)

Oj oj. Finns det någon som kan ta en screenshot och rita in vägen Evo tog? Chansen finns att det går att säkra spår fortfarande.

Det som är mest upprörande är att jag var tvungen att kolla i wikipedia vad en kakavia var. That's it, häxdoktorn får sparken.

Försök nu inte att spåra mig, jag hade ett hemligt optimalt tryck i däcken för minsta möjliga rullmotstånd som inte efterlämnar några som helst spår.

toshiba skrev:
> [on topic] Sorry, alla Armstrong-hatatare, ni får fortsätta
> leta...
>
> http://www.velonation.com/News/ID/5762/Armstrong-s
> upported-in-investigation-by-friend-McIlvain.aspx

+1 för "On Topic." Bör amn inte starta en ny tråd för sånna "skämt" som dyker upp här?

Du kan få göra en deal med åklagaren om du vill evo. Om du kan leverera tillräckligt med information för att sätta dit Jocke Q, Geologen och HåkanC är de villiga att låta dig gå, tänkt dig Carlitos Way så tror jag du förstår. Vad säger du?

schture skrev:
> Du kan få göra en deal med åklagaren om du vill
> evo. Om du kan leverera tillräckligt med
> information för att sätta dit Jocke Q, Geologen
> och HåkanC är de villiga att låta dig gå,
> tänkt dig Carlitos Way så tror jag du förstår.
> Vad säger du?

Den uppgörelsen sprack när de hotade Geologen med 15 års straffarbete i stenbrott. Bara 15 år skrek han och sjöng han ut allt han visste om Evo-härvan. Sedan sprang han hem och packade sin geologhammare och Garmin 705. Enligt källor sitter han på bussen till stenbrottet nu.

BigPhil skrev:

> +1 för "On Topic." Bör amn inte starta en ny
> tråd för sånna "skämt" som dyker upp här?

Det är mer regel än undantag att man trollar på Happy :)

Förresten. Det är mer en *konstform* än regel att man trollar!

Alltså, jag är inte snabb dopad ens. Fatta vad segt det skulle bli på alla rundor jag var med i utan godis, folk skulle bli vansinniga eller än värre cykla svärandes ifrån mig. OK, jag är beredd att gola.

Geologen - Han bestämmer lufttrycket efter ett stort antal empiriska experiment. Han är också i färd med att lansera landsvägsdäck med dubbar.

Jocke Q - Även kallad watt-doktorn. Han har insett det lönlösa i dopning för min del (inget hjälper), så han jobbar på en sadelrörsmotor.

HåkanC - Hjulgurun som har tagit fram en prototyp där kolfiberfälgen bak är assymetrisk och dess aeroegenskaper vida överträffar allt hitills. För ovanlighetens skull är dessa kolfiberfälgar 32-ekrade.

Jag har hört att Evos kommande "tell-all"-biografi är ett riktigt epos.

rising skrev:
> Jag har hört att Evos kommande
> "tell-all"-biografi är ett riktigt epos.

Jag tror det är en halvdålig ordvits gömd där ngnstans! :)

edit dubbelfyllepost.....

Barnis skrev:
> Otaliga är de cyklister som har dopat sig för
> att nå dit Lance kom, en inspiration för doping.
> Han har också lyckats bli en inspiration för
> cancersjuka, också det tack vare doping som
> gjorde han cancersjuk.

Han fick testikelcancer pga doping? Hur vet du det?

Du kan hitta en del på nätet om cancer och tillväxthormoner. Cyklister använder tillväxthormoner för att det är omöjligt att upptäcka, det har inte någon större effekt på muskelmassa som t.ex anabola steroider.

Däremot är det, det mest effektiva preparatet för att minska fettmassa, utan att man tappar form och styrka. Är det någon som tänker på Jan Ulrichs makalösa viktnedgångar inför TdF ? En traditionell snabb bantning är inte att föredra om man har vill vinna TdF.

Biverkningar är skador och förstoring på inre organ som t.ex hjärta och lungor, kanske en fördel en cyklist :-) En dödlig biverkning är Cancer, tillväxthormoner gör dessutom att cancercellerna delar sig i rasande fart och innan man hinner säg hej så kan man ha cancer i hela kroppen.

Nu säger vittnena att Lance har erkänt doping på sjukbädden och troligtvis är det någon form av tillväxthormon som orsakade cancern, sen drar han igång Livestrong. Det skulle vara ett mycket större bedrägeri i mina ögon.

Barnis skrev:
> Du kan hitta en del på nätet om cancer och
> tillväxthormoner. Cyklister använder
> tillväxthormoner för att det är omöjligt att
> upptäcka, det har inte någon större effekt på
> muskelmassa som t.ex anabola steroider.
>
> Däremot är det, det mest effektiva preparatet
> för att minska fettmassa, utan att man tappar
> form och styrka. Är det någon som tänker på
> Jan Ulrichs makalösa viktnedgångar inför TdF ?
> En traditionell snabb bantning är inte att
> föredra om man har vill vinna TdF.
>
> Biverkningar är skador och förstoring på inre
> organ som t.ex hjärta och lungor, kanske en
> fördel en cyklist :-) En dödlig biverkning är
> Cancer, tillväxthormoner gör dessutom att
> cancercellerna delar sig i rasande fart och innan
> man hinner säg hej så kan man ha cancer i hela
> kroppen.
>
> Nu säger vittnena att Lance har erkänt doping
> på sjukbädden och troligtvis är det någon form
> av tillväxthormon som orsakade cancern, sen drar
> han igång Livestrong. Det skulle vara ett mycket
> större bedrägeri i mina ögon.

Cyniskt så det förslår, min svåger fick också sådan där testikelcancer, tror inte att det var pga tillväxthormon dock..

Ryktas att evo använder sig av Quantec . Låter mystiskt bör nog rapporteras till UCI/WADA

Olof E skrev:
> Quantec

Jag hoppas verkligen det är en skämtsida som driver med pseudovetenskaplig medicin. Annars är det nog nåt av det värsta jag sett! Hysteriskt underhållande!

Barnis skrev:

> Du kan hitta en del på nätet om cancer och
> tillväxthormoner. Cyklister använder
> tillväxthormoner för att det är omöjligt att
> upptäcka, det har inte någon större effekt på
> muskelmassa som t.ex anabola steroider.
>
Var kan man hitta information du refererar till? Vad jag förstår at HGH relaterat till koloncancer och möjligtvis till Hodgins. Och detta för äldre vuxna som behandlades om barn. Att koppla Armstrongs testikelcancer till HGH verkar lite långsökt. Han var 24år väl när han fick diagnosen? Det finns olika typer av testikelcancer och aggressiviteten varierar.

> Däremot är det, det mest effektiva preparatet
> för att minska fettmassa, utan att man tappar
> form och styrka.

Var detta ett problem för LA? Vad jag förstår var hans "problem" för mycket muskel innan han fick cancer. Inte för stor fettmassa. Å andra sidan, cancer är ett effektivt sätt att minska muskelmassa på.

Är det någon som tänker på
> Jan Ulrichs makalösa viktnedgångar inför TdF ?

Ja, han gick altid upp en del under vintern.

> En traditionell snabb bantning är inte att
> föredra om man har vill vinna TdF.
>
> Biverkningar är skador och förstoring på inre
> organ som t.ex hjärta och lungor, kanske en
> fördel en cyklist :-) En dödlig biverkning är
> Cancer, tillväxthormoner gör dessutom att
> cancercellerna delar sig i rasande fart och innan
> man hinner säg hej så kan man ha cancer i hela
> kroppen.
>
> Nu säger vittnena att Lance har erkänt doping
> på sjukbädden och troligtvis är det någon form
> av tillväxthormon som orsakade cancern,

Troligtvis? Baserat på vad?

Jag undrar om det inte finns i hans sjukjournal att han dopade sig? Sådant är oftast intressant för läkarna? Men var det bara Paret Andreu och sponsorerna han berättade för? Undrar isf varför inte Oakley drog sig ur.

> sen drar
> han igång Livestrong. Det skulle vara ett mycket
> större bedrägeri i mina ögon.

Cyniskt och lite väl sjuk, men bedrägeri vet jag inte, men det är väl semantik ;)

Man kanske kan tillägga, att testikelcancer är den vanligaste cancerformen hos män mellan 20 och 45 år.

Kvarts skrev:
> Man kanske kan tillägga, att dopning är
> det vanligaste fusket hos cyklister mellan 20
> och 45 år.

Barnis skrev:
> Ladda hem lite vetenskapliga artiklar kanske...
>
> http://www.springerlink.com/

Kollade här http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed tidigare men hittade inga, men å andra sidan är det inte jag som påstår att han drabbades av cancer pga HGH doping.

Oj, det var en nyhet. Byggs de där tingestarna i Sorundalabbet också?

Är evo inblandad i det här också?

Olof E skrev:
> Ryktas att evo använder sig av Quantec . Låter
> mystiskt bör nog rapporteras till UCI/WADA

Tillbaka
Topp