[långt] Stockholm-Göteborg non-stop

Vi får se...

Om det blir, blir det nog i Juni eller eventuellt början av juli.

Jag lovar ;) jag ska lägga upp bilder snart. Rob, Engelsmannen skickade en CD med bilder i går. När nu Fredrikshofs KM är avvecklat i helgen blir S-G nästa projekt

Varning: det är farligt att ta en nightcap med Jonas :=0

KBCK ställer upp i lagtävlingen 2008.
Full fart till Göteborg, och sen festar vi ordentligt med alla goa bröder och systrar därnere!

Uteliggaren: Det måste vara Sören, som la sig för vila redan på första milen på PBP. När när han vaknade så var cykeln i två bitar.

CE skrev:
-------------------------------------------------------
> Kommer det bli något Stockholm-Göteborg 2008?
>
> /CE

Om inte finns väl tillräckligt många här som kan ordna lite cyklande ditt ändå?

Det kommer behövs typ 75 anmälda för att det ska gå runt. Förlysten i år var ungefär 11000,-

Om jag vågar (har råd :0 ) skulle man nog kunna få ihop 75.... men det kommer behövs fler funktionära. Det var helt enkelt för mycket för Phillip Klement och jag i egentligen. Båda var vakna i ...för länga.

Inte smart när man åkar bil. Tillsammans åkte vi mer än 300 mil under loppet + nästan 600 mil bana recce innan. Men fan hur var roligt det var att fixa istället för att åka.

Om inte det skulle bli av nästa år kommer S-G att bli en "permanent" engelsk still - får berätta mer sen.

Efter helgen när Fredrikshofs KM är avvecklat kommer jag (äntligen, pinsamt sent) att uppdatera hemsidan med info och bilder. Man kan ju hoppas att det inspirera ett gäng nya lång distans randonörder.

S-G är tufft. Riktigt tufft, men dom flesta kan göre det om dom vill. Jag skulle bli glad om varje år har typ 50% rookies. I min mening... kan man köra S-G kan man greja PBP.

har du ngn adress så man kan skicka en cd med halvkassa bilder tagna av en för trött person---- fast det är ngra riktigt bra....
hoppas verkligen att det går att ordna 2008, då är jag där igen, kanske lite snabbare..
mvh kalle

Jag har varit sugen på S-G ett bra tag nu. Om gudarnas makt står mig bi och helar min kropp, ger mig tid för cykling och jag får ihop alla delar på mitt privata drömbygge står jag gärna på startlinjen. Viljan saknas iaf inte :)

Någon idiot att dela galenskapen med skulle ju inte heller vara dumt...

kallegunnar skrev:
> har du ngn adress så man kan skicka en cd med
> halvkassa bilder tagna av en för trött
> person---- fast det är ngra riktigt bra....
> hoppas verkligen att det går att ordna 2008, då
> är jag där igen, kanske lite snabbare..
> mvh kalle

Bra! Bilder kan skickas till:

Norvelo
c/o Jan Christiansen
Ulriksborgsgatan 7
112 43 Stockholm

Jag vill också hoja, och jag har nog ett par kompisar som jag kan övertala medelst våld att följa med också. Är det ingen som vill värma upp med Malmö-Göteborg-Stockholm tillsammans med FunBeat på vårkanten? Ett tredagaslopp uppdelat på 24-30-34 mil. Det ser ut som om jag har anmält mig, och jag försöker förtvivlat hitta på en ursäkt så att jag slipper följa med.

Jag vill vara med och cykla, och festa före och efter.( och kanske under tiden vi cyklar också ? )
Kan vi övertala Hanna att ha en "mobil Lilla Barkarby" på plats vid målet?

SuperApe skrev:
> Vad synd att jag ska cykla till Haparanda den
> dagen. och dagen innan, och dagen efter.

Haha!

snackjanne skrev:
> Ny hemsida jobbas på....klart om en vecka (jag
> är inte bra på det där med Internet)
>
> Preliminärt datum 28/29 juni.

Vilka på happy ska köra Stockholm-Göteborg? För loppet ska väl gå?
Jag försöker samla mod för en anmälan men behöver bli lite peppad först.
Var hittar jag mer info?

/M

Om jag överlever VR och känner mig hyffsat iform så ska jag nog göra ett försök. Har i.o.f.s inte gjort en enda kilometer cykelträning i år. :-(

Tillbaka
Topp