[lvg] Contiutmaningen i Gbg!

paprikan skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej alla!
>
> Vi i ContiCK utmanar er alla som gillar att
> självkränka er på asfalt uppför.
>
> För mer info:
>
> http://contick.blogspot.se/
>
> Så ut nu alla och kränk oss med grymma tider,
> meddela sedan här vilken tid ni får så
> sammanställer vi.
>
> Patric

Eller så lägger man upp hela utmaningen här och köper reklam för att få ökad trafik på sin blogg.

vi kommer inte lägga upp utmaningen på strava, tanken är att alla som cyklar skall kunna köra den skicka oss sina tider och sedan vara med i tävlingen. Vi kanske är lite godtrogna med att ingen fuskar med sina tider men så länge det inte luktar för illa så kommer vi inte begära in gps filer och sånt. Men om det är någon som kan klippa ut bara bilden på banan så man kan få in den i bloggen hade varit gött. Contis data kunskap = 0 och det med motoveringen det är roligare att cykla!
Vi lovar ett fint pris till segraren!
Så ut och kränk er väl!

Jag skapade Strava segmentet men eftersom alla inte kör Strava så antar jag att tiderna måste skickas till Conti eller skrivas på bloggen för att gälla i utmaningen. Rätta mig om jag har fel Paprikan eller Fredrik.

//Johan

Helt rätt Johan. Tanken är att alla ska kunna köra utmaningen även fast man bara har en cykeldator eller klocka. Det är en grymm bana som kommer få er att lida även fast den är kort. Vi ska försöka få upp mer på bloggen så snart som möjligt.

Tillbaka
Topp