[lvg] Onsdag 9/6 15-20 mil

Johan_

Medlem
Jag tänkte ta en längre landsvägsrunda på onsdag (9 juni). Som en genomkörare till Vättern.

Tempo: ca 28-30 km/h
Sträcka: 15-20 mil
Tid: ca 09:00 (bestämmer lite senare beroende på vilka som kommer och om folk ska åka pendel)
Plats: ej bestämt ännu jag börjar i Rosersberg så helst denna sida om stan men detta kan vi även bestämma senare.

Jag kommer att uppdatera detta inlägg under morgondagen så att vi kan bestämma allt.

/Johan
Team SportGPS (sub10)

Låter perfekt men tyvärr jobbar jag då... Skulle behöva en riktig långtur till innan Vättern kanske lördag eller är det för tätt inpå?

*bump*

Inget intresse imorgon? Ingen desperat som tränar inför vättern som har tid över?

Jag vill verkligen inte köra själv men det får nog bli så om ingen annan hänger med...
/Johan

Jaha... Då verkar man bli ensam. Men jag har hört att ensam är stark. (Gäller nog inte klungkörning resp resten av livet...)

Ring/SMS:a om någon sista minuten ändrar sig...

/Johan

Det låter trevligt...

Då kommer jag till Västerhaninge (Lagom att cykla dit härifrån). Hur långt tänkte du cykla?

Mitt telenummer står i min profil. Har du samma nummer som tidigare slutar det på 782 annars får du gärna PM:a mig ditt nummer.

/Johan

Tillbaka
Topp