[LVG RR] Jönköping, Sol, Utsikt och Propaganda
LVG RR från Jönköping!
Igår gjordes utepremiären på räsern i vad som först såg ut att vara trevligt väder men som sedan på västra sidan av Vättern var mulet/dimmigt så det kändes som regn. Inte vad jag sett fram emot.
När jag idag satt i skolan, där jag inte gjorde mycket vettigt, och tittade ut på det soliga vädret så sög det återigen i cykeltarmen. Hem, på med vårkläder och ut på spontanrunda. Det visade sig bli en av de vanligaste/trevligaste rundorna i närheten av staden. Landsjön/Kaxholmen runt. Visade sig också bli mer fotorunda än träning, inte mig emot dock.
Upp för slakmotan ut ur Huskvarna.
Cykelpropandaväder, njutbart
Rudenstams äppelodling blomstrar
Cykel mot Trafikljus vid Vista Kulle
Lockande att trycka på lite
Ytterligare selfies...
Landsjön! Känns lite tam jämfört med Vättern
Lite lite motvind från Kaxholmen och ner till Jönköping igen...
...dock nerför och tillfredsställande utsikt
En Falcon och Quattro-Lysmelk på balkongen avslutar denna eftermiddag i en Ingenjörsstudents liv.
/ea
Igår gjordes utepremiären på räsern i vad som först såg ut att vara trevligt väder men som sedan på västra sidan av Vättern var mulet/dimmigt så det kändes som regn. Inte vad jag sett fram emot.
När jag idag satt i skolan, där jag inte gjorde mycket vettigt, och tittade ut på det soliga vädret så sög det återigen i cykeltarmen. Hem, på med vårkläder och ut på spontanrunda. Det visade sig bli en av de vanligaste/trevligaste rundorna i närheten av staden. Landsjön/Kaxholmen runt. Visade sig också bli mer fotorunda än träning, inte mig emot dock.
Upp för slakmotan ut ur Huskvarna.
Cykelpropandaväder, njutbart
Rudenstams äppelodling blomstrar
Cykel mot Trafikljus vid Vista Kulle
Lockande att trycka på lite
Ytterligare selfies...
Landsjön! Känns lite tam jämfört med Vättern
Lite lite motvind från Kaxholmen och ner till Jönköping igen...
...dock nerför och tillfredsställande utsikt
En Falcon och Quattro-Lysmelk på balkongen avslutar denna eftermiddag i en Ingenjörsstudents liv.
/ea
Senast ändrad: