Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
zodah skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag mötte er igår. Satt i en av alla Hofvets
> klungor.
> Ni såg allvarliga och ansträngda ut.
Blev sen så jag körde direkt upp mot Lännavägen, såg er uppe på krönet och försökte köra ikapp, men fick ge upp nere vid Ådranvägen. Genade sen från Dalarövägen upp mot V-Haninge och tänkte att ni skulle komma ikapp mig, men så blev det inte.
Jag spurtade iaf. på Tullingeskylten, och vann, i brist på konkurrens.
Farten var ok 38,5 vid Årstahavsbad sedan punka och flera trötta...
Snitt totalt 37,8
Fösta skylten fick jag men det blev ett konstigt ryck då det blev en växling precis när jag hade börjat acc. från 3 position.
DT - Tror jag mötte dig, din Happykändis ;), när du precis passerat Turinge k:a. Vi hälsade och jag hade på mig Ride of Hopekläder och svart hjälm. Det var slitigt i motvinden måste jag säga. Jag körde bara 8 mil och enkelresa till Stallarholmen men motvinden gjorde att det blev ett nog så bra pass.
ToddyKrycka skrev:
> DT - Tror jag mötte dig, din Happykändis ;),
> när du precis passerat Turinge k:a. Vi hälsade
> och jag hade på mig Ride of Hopekläder och svart
> hjälm. Det var slitigt i motvinden måste jag
> säga. Jag körde bara 8 mil och enkelresa till
> Stallarholmen men motvinden gjorde att det blev
> ett nog så bra pass.
DT skrev:
> Märkligt att ingen ville cykla idag...
>
Det är klart, har man inte skrivit i tråden, så har man ju inte cyklat ;-)
Vi cyklade lite på samma vägar, så med lite koordination så hade du fått sällskap. Jag fick ihop 15 mil varav 1,5 på grus, en föga inspirerande lunch i Gnesta, lite solbränna och medvind hem.
Jag kan verkligen rekommendera er som orkar er lite längre bort att cykla runt Dunkern (80-90 km på bilden), finfina vägar, ingen trafik och ett fantastiskt landskap.
Poopzilla skrev:
> Jag kan verkligen rekommendera er som orkar er
> lite längre bort att cykla runt Dunkern (80-90 km
> på bilden), finfina vägar, ingen trafik och ett
> fantastiskt landskap.
Japp, man cyklar där i slutet av Södertäljes 40-milare. Helt magiska vägar. :-)
> Jag kan verkligen rekommendera er som orkar er
> lite längre bort att cykla runt Dunkern (80-90 km
> på bilden), finfina vägar, ingen trafik och ett
> fantastiskt landskap.
Om man skulle ta och göra sin årspremiär...jag brukar ju hinna med 1 kanske 2 turer från Snäckan. Men då får ni hålla igen liiiiite de först km så jag i alla fall får chansen att hålla rullen.
Jag kommer inte ikväll så ni slipper mitt hetsande ang. att det går för sakta och att det trampas för lite...
DT jag överlämnar det till dig :-)
/Fredrik
Tack för en rejäl omgång! Jag släppte er efter Årsta havsbad rundeln. Ca 30 km med snäckangänget i 37,5 i snitt på min Garmin. Efter det tog jag min egen takt hemåt.