Magicshine UK,några erfarenheter??

AndersJB

Aktiv medlem
Någon som handlat från Magicshine i UK?
Bra eller ska man undvika?
Har snöat in på MS lampor,dock verkar det tomt hos alla handlare här hemma,så tänkte beställa från UK,men skralt med mailrespons från dom om 100% lagerstatus.
Känns lite surt att skicka iväg en hög med pengar om det aldrig dyker upp något liksom...
Någon som har erfarenhet av dom?
Anders.

Hej, tyvärr ingen erfarenhet av dem i England men jag kan varmt rekommendera magicshine.de väldigt trevliga uppgraderingar av batterier som man kan välja till. Levererade på ca.5 dagar till Stockholm.
Lycka till!

Hej, tyvärr ingen erfarenhet av dem i England men jag kan varmt rekommendera magicshine.de väldigt trevliga uppgraderingar av batterier som man kan välja till. Levererade på ca.5 dagar till Stockholm.
Lycka till!

Jag fick en glapp lampa i en ihoptejpad förpackning därifrån. Undvik

MagicShine upplöstes 2016 i UK.
Köp inte därifrån om du är intresserad av att få hjälp om något strular.

Hittar du någon sida som heter magicshine.com/uk eller liknande så är det bara nån enmanna som kränger lampor genom en hotmailadress.
Många som försöker efterapa MS i UK. Men det verkar inte finnas någon officiell.

Ska tillägga att MS är en kinesisk tillverkare och de som säljer magic shine är bara folk som säljer vidare mer eller mindre strukturerat.
Brukar vara en mardröm att jobba med dem. Till och med stora återförsäljare som XXL har problem.
Typ som alla Kinesiska bolag, finns inget som heter reklamation. Och de kan bara sluta tillverka kompatibla batterier för lampan du precis betalat 3000kr för. För att de känner för det.
Eventuella garantier får du från den som säljer lampan. Vilket gör att denne få stå för kostnaden = viktigt vem du köper av.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp