Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Riktställ??? Nä men de verkar vara triathleter, det är väl ett sånt där monsterstyre som de har?Kung_Gustaf sa:Hittade ett riktställ hos ett par bekanta. Men dom cyklar ju inte? Äh var visst en tillsats till barnvagnen..
ratatosk sa:Ursäkt till de medtrafikanter som var vid avfarten till botaniska igår vid ca 8.15, när jag tyckte cykelbanan var lite knixig. Jag glömde att jag hade tagit bilen.
deadmeat sa:när man är tvungen att posta den här nytagna bilden på Happy...
Ola Orädd sa:Den här bilen klarar sig från nummerskyltsförstörelse va?
RobertW sa:...man funderar på hur brexit kommer att påverka framtida cykelköp.
marr sa:RobertW sa:...man funderar på hur brexit kommer att påverka framtida cykelköp.
Blir det dråpslaget för oss som bara har råd med on-one, planetx osv osv.
Får börja knyppla. Med kina-garn.
bikeshorts sa:..man reflekterar över "sadelhöjden" på toastolen.. är den inte lite låg....den borde ju höjas något..dålig vinkel i knäna..
marr sa:RobertW sa:...man funderar på hur brexit kommer att påverka framtida cykelköp.
Blir det dråpslaget för oss som bara har råd med on-one, planetx osv osv.
Får börja knyppla. Med kina-garn.
Putte.w sa:Huck på lekplats i Skummeslöv
Hehe... ska försöka tänka på att det kan vara en cyklist i bilen framför mig som inte använder bilens blinkers innan jag får mitt sedvanliga bryt och förbannar bilistens släkt ända tillbaks till sent 1300-tal.InlineOla sa:När man som jag idag var ute o körde bil, kom till en korsning och tänkte det är väl bäst att visa vilket håll jag ska åt, sträckte höger arm bestämt o tydligt till höger, inne i bilen.
Gorby sa:Hehe... ska försöka tänka på att det kan vara en cyklist i bilen framför mig som inte använder bilens blinkers innan jag får mitt sedvanliga bryt och förbannar bilistens släkt ända tillbaks till sent 1300-tal.InlineOla sa:När man som jag idag var ute o körde bil, kom till en korsning och tänkte det är väl bäst att visa vilket håll jag ska åt, sträckte höger arm bestämt o tydligt till höger, inne i bilen.
Mini_me sa:Ja varför inte