Man vet man tänker lite för mycket på cyklar när...

När man väljer vin och bakar efter sitt stora intresse ?

Bilagor

• WP_20151124_19_09_00_Pro.jpg
    WP_20151124_19_09_00_Pro.jpg
    78.9 KB · Besök: 149
  • WP_20151129_14_46_34_Pro.jpg
    WP_20151129_14_46_34_Pro.jpg
    99.7 KB · Besök: 109
Kung_Gustaf sa:
Hittade ett riktställ hos ett par bekanta. Men dom cyklar ju inte? Äh var visst en tillsats till barnvagnen..
Riktställ??? Nä men de verkar vara triathleter, det är väl ett sånt där monsterstyre som de har?

Ursäkt till de medtrafikanter som var vid avfarten till botaniska igår vid ca 8.15, när jag tyckte cykelbanan var lite knixig. Jag glömde att jag hade tagit bilen.

deadmeat sa:
när man är tvungen att posta den här nytagna bilden på Happy...

Mäh! När ska Transportstyrelsen lära sig vilka nummerserier som hänger ihop med komponentlinjerna?! Alla XTR-skyltar som inte har 9xx borde förstöras. Eller den SLX 5zz jag har sett en massa gånger - då skarejuva 6zz!!

Ett tecken på att man tänker för mycket på cykel är när man loggar in på jobbdatorn på morgonen och öppnar intranätet. Där finns en nyhetsartikel med rubriken "Våga blanda komponenter", och man tänker att jo det funkar ju bra att blanda XTR och XX1. Till man läser rubriken en gång till och ser att det står "Våga blanda kompetenser" och man förstår att hjärnan letar efter det den ändå tänker på.

... när man besöker experimentverkstan (fenomenmagasinet i Linköping) med familjen och plötsligt utbrister "Titta barn! Alla de här materialen kan man göra cykelramar av!"
20160506_111411.jpg

När man var ute på en tur häromdan och cyklade förbi några klippor/bergknallar och letade nedfarter. Jag är ju klättrare; ögonen ska leta linjer Upp!

..man reflekterar över "sadelhöjden" på toastolen.. är den inte lite låg....den borde ju höjas något..dålig vinkel i knäna..

Närmar väl oss politik men det är nog rätt givet att det blir rätt rörigt med valutan i början om de tar modet och hoppar av. Tänk röran om det är så fint att det blir ringar på vattnet.

När man en halv minut efter man fått kokande vatten på låret så huden krullar till sig tänker på hur det kommer kännas att ha cykelbyxor på sig.
DSC_0614.JPG

När man möter Kusin+man+barn på spårvagnen, och känner igen dem på kusinens cykelkärra. Som ser ut som en exklusiv dramaten-vagn, mörkblå, föga iögonfallande.

När man som jag idag var ute o körde bil, kom till en korsning och tänkte det är väl bäst att visa vilket håll jag ska åt, sträckte höger arm bestämt o tydligt till höger, inne i bilen.

InlineOla sa:
När man som jag idag var ute o körde bil, kom till en korsning och tänkte det är väl bäst att visa vilket håll jag ska åt, sträckte höger arm bestämt o tydligt till höger, inne i bilen.
Hehe... ska försöka tänka på att det kan vara en cyklist i bilen framför mig som inte använder bilens blinkers innan jag får mitt sedvanliga bryt och förbannar bilistens släkt ända tillbaks till sent 1300-tal.

Gorby sa:
InlineOla sa:
Hehe... ska försöka tänka på att det kan vara en cyklist i bilen framför mig som inte använder bilens blinkers innan jag får mitt sedvanliga bryt och förbannar bilistens släkt ända tillbaks till sent 1300-tal.

Öppna dörren och sätta ner foten vid STOP ?

...man konstaterar nöjt att cykelframlampan går utmärkt att lägga ifrån sig tillfälligt mellan sittbrädorna i omklädningsrummet utan att den ramlar igenom, som andra mindre modeller gör.

Foto0758.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp