Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte bara för ägaren att ta hem sin cykel.Så om jag förstår det rätt, ägaren skulle kunna ta hem cykeln om det inte var för låset, enligt polisen?
Att bryta upp låset skulle vara egenmäktigt förfarande, men inte att ägaren tar med cykeln?
Det är inte bara för ägaren att ta hem sin cykel.
Hur skulle ni känna om ni köper en begagnad cykel och någon annan tar hem den någon dag senare. I detta fall kan den stulna cykeln ha sålts vidare.
Jag hade känt mig skitarg. På säljaren som sålde mig stöldgods, och mig själv som inte säkerställt ordentligt nog att det inte var häleri. Men inte på ägaren som tog tillbaka sin stulna cykel.Det är inte bara för ägaren att ta hem sin cykel.
Hur skulle ni känna om ni köper en begagnad cykel och någon annan tar hem den någon dag senare. I detta fall kan den stulna cykeln ha sålts vidare.
Förlåt.Hur skulle du känna om någon citerar dig men helt missar frågetecknen och svaret från TS?
Det var ju bara vad han sa. Egentligen berodde det på ditt försök till fortkörning.Poliser vet inte allt om juridik. En polis motade bort mig en gång (från Åbyv. iof) med motiveringen att man inte får cykla på 70-väg.
Den ser inte jättemysig ut.Poliser vet inte allt om juridik. En polis motade bort mig en gång (från Åbyv. iof) med motiveringen att man inte får cykla på 70-väg.
Sant. Poliser och deras kollegor är inte att lita på.Det var ju bara vad han sa. Egentligen berodde det på ditt försök till fortkörning.