Min egen profil och rättelse av vikten på Cervelon!..

005.JPG ht=458
Sorry på vikten! skrivfelsnisse framme där!...7.02kg!...med en tung 12-27 kasset För dom branta bergen i spanien och tunga pedaler plus egna Dekaler på både Cykel och Hjul!.... sen om det blev snyggt eller fult? ja jag vet inte riktigt själv ännu!....Men den är ingen i den stora skara av Cervelo-09 R3-or i mängden iallafall!...Och är ett tidigare Proffs gamla cykel från säsongen -09.

Med dom lätta lågprofil tubhjulen från shimano hamnar den på 6.75kg!........... Hoppas jag kan återhämta mig efter alla motgångar dom senaste åren!... och sen lyckades jag bli utesluten ur Cykelklubbens.se som jag säkert hade gjort mig förtjänst av!...men ska inte gräva ner mig mer nu!..
Utan försöka återvända som en bättre människa med starkare självförtoende med hjälp på vägen!..
Kanske detta forum inte passar mig som personlighet?

Men kan ju alltid berätta lite om kommande resor och mål!...Som jag skrev på cykelklubben.se så är jag lika mycket upplevelse cyklist som jag också tycker om att ta ut mig till max på tävlingar!...Även om inte resultaten blivit dom bästa. Men ett mål nådde jag förra året! och det var att snitta 40kmh på 30km Tempo.

Ni kan följa mig på www.peder-onmybike.blogspot.com om det finns intresse att följa en (Cykeldåre).

Ha de gott/Peder

Senast redigerad av en moderator:
Ja vi är alla barn i början!....Och jag har nog nog långt kvar till att bli vuxen!....Och hel igen som person efter ett fruktansvärt förhållande jag levt i!....

Men nu är jag fri! Men det satte spår i mig så att jag spårade ut totalt till slut!...Men hoppas det nu har vänt lite och jag kommer tillbaka på (Banan) igen!.....så småning om.

Peder-onmybike skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja vi är alla barn i början!....Och jag har nog
> nog långt kvar till att bli vuxen!....Och hel
> igen som person efter ett fruktansvärt
> förhållande jag levt i!....
>
> Men nu är jag fri! Men det satte spår i mig så
> att jag spårade ut totalt till slut!...Men hoppas
> det nu har vänt lite och jag kommer tillbaka på
> (Banan) igen!.....så småning om.

o vad har detta o göra med denna tråd?

Peder-onmybike skrev:

> för dom branta bergen i spanien och tunga pedaler plus
> egna Dekaler på både Cykel och Hjul!....

Egna dekaler på cykel och hjul?
Det står Cervelo på ramen och DuraAce på hjulen.
Vad menar du?
Eller menar du 3T på gaffeln? Är 3T hemlig kod för Peder?

Förresten kan du inte berätta om hur du blev utesluten ur Cykelklubbens.se.
Det vär vara en historia att lyssna på i snöstormen. Själv har jag inte lyckats bli utelsuten ur vare sig cykelklubben eller Cykelklubben.se.
Hur gör man?

Peder, svara mig gärna detta... hur kommer det sig att alla inlägg du gör på forumet innehåller spam-reklam för din blogg och på något vis leder allt till en snyfthistoria om ditt ex? Är du en spammer, en attentionwhore, eller bara lite av varje?

Niko/Frost Nej jag är bara en människa med stora brister!..och har problem i livet på dess väg just nu!..Sen får man tolka det hur man vill!..Svag, stark, tycka synd om sig själv!..eller vara för ärlig så det går ut över en själv? Därmed bli ett lätt mål att hugga tänderna i för att föredmjuka och utesluta för att gjort saker som jag alldrig skulle gjort om jag varit på banan!...eller helt frisk i pannbenet!...Psykiska handikapp är tabu att prata om!..Men cykla det älskar jag för dess inverkan på kropp o själ.

Ens liv är unikt och det kan ingen annan sätta sig in i utan lärdom och fördomsfrihet!.....

Människor är olika och jag tar varje individ med respekt utan dömma på förhand!...Lyssnar gärna och ger mig sen en bild av dennes berättelse en vad som kommer från andra.

Jag dömer ut folk långt innan jag träffar dom, och lider av en hel radda med psykiska besvär... Jag är en fara för mig själv och andra, men du gör mig mer deprimerad! Dra i dig några öl och posta i 'visa din snopp' tråden så känns det bättre..

Gör inte som mig! Gräv ner dig gamla sorger!..Skriva illa om vissa och deras handlande!..Sanning är inte alltid lika med konsekvent!..Fly inte utan fånga ditt eget problem!..Skyll inta på andra mer en på dig själv!..Även fast andra skyller på dig!..Mun mot mun metoden räddar inte allas liv!..Kanske däremot andra stjälper ditt liv från mun till mun!..Var är arlig och berätta inte för mycket om sig själv!..Eller var som mig! Bara dig själv!...

Peder-onmybike skrev:
> Gör inte som mig! Gräv ner dig gamla
> sorger!..Skriva illa om vissa och deras
> handlande!..Sanning är inte alltid lika med
> konsekvent!..Fly inte utan fånga ditt eget
> problem!..Skyll inta på andra mer en på dig
> själv!..Även fast andra skyller på dig!..Mun
> mot mun metoden räddar inte allas liv!..Kanske
> däremot andra stjälper ditt liv från mun till
> mun!..Var är arlig och berätta inte för mycket
> om sig själv!..Eller var som mig! Bara dig
> själv!...

om man bortser från att du verkar ha fastnat lite i ekerspänningen, så känns det lite som att du söker en diskussion i att folk ser annorlunda på psykiskt sjuka och somatiskt sjuka. Här har du väll en poäng, men det är ju med kanske lite på sin plats att plocka fram det gamla ordspråket "välj dina kamper väl" med det menar jag lite, att en sådan diskussion här på happy, kanske inte bjuder upp till den mest seriösa nivån. Dock finns här extremt mycket kunskap o många gubbar som ligger med andra gubbar som tror att dom kan.

Crossmax skrev:
> Jag fattar ingenting. Hur mycket kostar
> Red-gruppen nu tillslut?

äh, sätt in pengarna då.

Tillbaka
Topp