carl-pedal
Aktiv medlem
[Mini-RR] Istället för en skidtur
Det fanns en kort stund över innan det var dags att lägga barnen och jag har inte hunnit testa min fetbajk i rejält med snö. Bakom huset går några stigar som hundägare har traskat lite på och för några timmar sen körde grannen en vända skoter så lite bättre än helt lös snö.
Halvlöst skoterspår eller häst och människospår.
Håller man fart sjunker inte däcken ner men det är gränsfall hela tiden.
Åkte ner till sjön men den var sur..
Oki, jag köpte cykeln som AM-hoj eller rättare sagt bergs-BMX och det där med snö ger jag inte mycket för men det gick ändå hyfsat trots att snön inte bär än. Hade jag skidat skulle det vara många resor tråkigare och ta mycket längre tid. Men det är kanon att kunna hoja på annat än plogade grusvägar på vintern! När snön packat sig blir det bättre. Nu blir det en snus!
Halvlöst skoterspår eller häst och människospår.
Håller man fart sjunker inte däcken ner men det är gränsfall hela tiden.
Åkte ner till sjön men den var sur..
Oki, jag köpte cykeln som AM-hoj eller rättare sagt bergs-BMX och det där med snö ger jag inte mycket för men det gick ändå hyfsat trots att snön inte bär än. Hade jag skidat skulle det vara många resor tråkigare och ta mycket längre tid. Men det är kanon att kunna hoja på annat än plogade grusvägar på vintern! När snön packat sig blir det bättre. Nu blir det en snus!