Mollo Brothers leder Bärsärkarna

Velocio

Ny medlem
Mälaren Runt den 13 augusti blir som vanligt tuffare än det andra sjöloppet. Vill du köra i trygg subgrupp så går det, men i Bärsärkarna kan du bli avhängd så fort en skylt dyker upp. Mollo I and II leder gruppen. Här är din chans att bli berömd! Killen som hängde av Mölleborns.

Velocio sa:
Mälaren Runt den 13 augusti blir som vanligt tuffare än det andra sjöloppet. Vill du köra i trygg subgrupp så går det, men i Bärsärkarna kan du bli avhängd så fort en skylt dyker upp. Mollo I and II leder gruppen. Här är din chans att bli berömd! Killen som hängde av Mölleborns.

Jag är anmäld och betald tillsammans med en kompis som är total nybörjare. Blir min fjärde MR. Vi kan vinka när ni drar iväg.

Så svårt detta, slita med bärsärkarna eller ha en mysstund i snabba gruppen. Anmälan är klart ivf, vi ses i Barkarby

Vad hade bärsärkarna för snitt förra året? Och vilket snitt är troligt utfall i år där?

Jag körde i snabbgruppen förra året & funderar på att byta i år...

Äntligen!! En av årets höjdpunkter!! Ser fram emot att bli pinad av bärsärkarna - kränkt, död och begraven i Enköping och återuppstånden med en Bel pils i näven på LBs i Barkarby!

Ingen fart direkt för min del men uthållighetsprövande och karaktärsdanande. Skylten indikerar att point of no return nåtts och att medvinden började. Skön dag. Känns ganska fångad faktiskt.

20160813_160518.jpg

20160813_160445.jpg

Tack för en härlig runda! Vi fick ett rullsnitt på 35,1 efter masterstarten till Botkyrka kyrka. Vi höll ihop gruppen bra i år. Tror de flesta var med in till målet.
Håller med Jensa, en av årets höjdpunkter!
/Johan

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp