Monark Fridhem?

moad

Medlem
Monark Fridhem?
Jag har hittat en cykel som heter Monark Fridhem på Facebook, men jag kunde inte hitta någon information om denna modell på internet. Personen som säljer den säger att den är från 2023 och att han har ett kvitto.

Känner du igen Monark Fridhem? Det verkar som att denna modell inte finns alls på Monarks webbplats.
0.webp

1.webp

Monark Fridhem?
Ser ut som en Monark Emma tycker jag. Kanske såld av Fridhems cykel?
ett snabbt sök på fb market så finns det ett antal monark fridhem till salu i trakterna runt malmö lund vilket är samma som Fridhems cykel huserar så så cykeln är en monark troligen emma i botten som är sålt o brandad ihop med fridhems som monark fridhem "special edition"

Monark Fridhem?
Luktar stöldgods om denna precis som 95% av alla svarta monark damcyklar på facebook marketplace. Nyskapat konto av "Felix". Ingen historik, inga vänner. Foto taget i en anonym trappuppgång. "Ramlåsnycklar och kvitto" har alla tjuvar, låset kan man köpa ett nytt för 199 med två nycklar och kvittot förfalskar man lätt. Begär en bild på kvittot först och är den såld av ex. Fridhems så ring och kolla om de har en kopia av kvittot i sitt system, det borde de ha om den är från 2023. Kan ju vara ärligt men utgå från att den är stulen och inte tvärtom.

Senast ändrad:
Monark Fridhem?
Luktar stöldgods om denna precis som 95% av alla svarta monark damcyklar på facebook marketplace. Nyskapat konto av "Felix". Ingen historik, inga vänner. Foto taget i en anonym trappuppgång. "Ramlåsnycklar och kvitto" har alla tjuvar, låset kan man köpa ett nytt för 199 med två nycklar och kvittot förfalskar man lätt. Begär en bild på kvittot först och är den såld av ex. Fridhems så ring och kolla om de har en kopia av kvittot i sitt system, det borde de ha om den är från 2023. Kan ju vara ärligt men utgå från att den är stulen och inte tvärtom.
This.

Tillbaka
Topp