Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Stämmer det där blir det dubbat, MTB:n med 294:orna på, rullmotstånd deluxe. Nåväl hellre kallt och torrt än ösregn och +2. Vi närmar oss episkt lidande redan i december, mmmmm.
Bordet är dukat nu skall man komma loss också.....
kitzblitz skrev:
-------------------------------------------------------
> 4-mils snöpendlingen imorse påminde mig om att
> vi kör om mindre än 2 veckor. Synd om folk
> missar anmäla sig bara för att tråden hamnade
> på sida 3 :-)
Sorry grabbar. Jag viker ner mig.
Det får räcka med att jag inte kan sova på vardagsnätterna. Nyfödda ungar har liksom ingen respekt för sporten. Jag kommer på after biken istället.
Kör så det ryker!
/bigkylling
Nja, du borde nog köra rundan och istället skippa after biken. After bike och nyfödda ungar är ingen bra mix, "after" så att säga ;-)
bigmollo skrev:
> Sorry grabbar. Jag viker ner mig.
> Det får räcka med att jag inte kan sova på
> vardagsnätterna. Nyfödda ungar har liksom ingen
> respekt för sporten. Jag kommer på after biken
> istället.
> Kör så det ryker!
> /bigkylling
Lista? Nejnejnej. Jag har redan frysit ihjäl. Dessutom har jag tvättid då. Mitt unkna tips är att ställa in och köra när det blir lindrigare väder. Då ska du se att ursäkterna blir färre. :-)
Vavava? Jag saboterade ingenting ju. Du borde fortsatt med med oss på ss, vi som ordnade så fint.
Hittade en gpx fil via Funbeat från 2008. Det är väl en bit grusväg på rundan? Finns den sträckan mellan Strängnäs och Torshälla? Se bilden. Kan kanske vara bra att ha en alternativ rutt.
Det är några km grusväg strax öster om Kungsör (Himmelsberga). Alternativet där är E20: vajerväg. Jag tror det är asfalt i övrigt på den markerade rutten. Alternativt kan man ta asfaltsvägen Strängnäs - Snytberga - Etuna, den går i stort sett parallellt med E20.
Rippa skrev:
> Dagens pendling med ishavskuling rätt i nosen gav
> ju en fin försmak. Fortfarande helt rödögd på
> kontoret.
Jag såg en pendlare med skidglasögon imorse, det såg skönt ut!
Tackar F-svettot! Då kan det vara så att en del av den rutten (på bilden) inte finns med på den OpenStreetMap kartan jag har. Är det bara några km grusväg vid Kungsör kan det ju nästan vara kul, men bara nästan ;-)
Fikasvettot skrev:
> Det är några km grusväg strax öster om
> Kungsör (Himmelsberga). Alternativet där är
> E20: vajerväg. Jag tror det är asfalt i övrigt
> på den markerade rutten. Alternativt kan man ta
> asfaltsvägen Strängnäs - Snytberga - Etuna, den
> går i stort sett parallellt med E20.