Mtb i Skövde....

• Trådstartare Trådstartare JPL
  • Start datum Start datum

JPL

Aktiv medlem
Mtb i Skövde....
Då svårigheten att få med Skövde-cyklister på happy är uppenbar.
Därför har vi skapat en diskussionsgrupp (googlegroups) där vi skickar ut inbjudningar till personer för att få med dom i den gruppen.

Planen är att därifrån övertala folk o fä att aktivera sej på happymtb så att även vi i Skövde kommer igång med happyrides m m.

Ni enstaka medlemmar på happy som finns i Skövderegionen får gärna haka på i gruppen för att hjälpa till att lotsa in övriga till happy-gemenskapen osv.

http://groups.google.com/group/mtb-skovde?hl=sv

/JPL

Mtb i Skövde....
Tjena, jag är skövdebo i hjärtat men sedan några år utflyttad. Har dock några kompisar jag kör multisport med som håller till i Skövde. De cyklar en hel del. Ska se till att dem gör entré på happymtb!

Mtb i Skövde....
Hej.

Läste inlägget och försökte registrera mig på forumet. Inget har hänt än?

För övrigt kan jag tipsa om att Cykelteamet.se i Skövde söker fler medlemmar.

Mtb i Skövde....
Hej!
Försöker också registrera mig, går inget vidare...

Kör mtb (och lvg) med Skövde cykelklubb.
På söndag kör jag 2-3 timmar i Rydskogen.

Häng på vet ja!

Mtb i Skövde....
Skicka dej din mailadress så får vi se....

Huga, det låter lite svetto om dej. Brukar köra en sväng i rydsskogen då jag snurrar runt från Ståpen mot Ryd ganska ofta. I regel tar jag mej vidare upp mot berget för att köra billingeleden (valda delar av). Men vid sjaskigt väder och när kortare turer är aktuellt brukar det bli Stöpen/Ryd-stigarna.

Söndag kan bli korvigt dock eftersom jag varit hemma sent från kontoret hela veckan utom igår då jag spelade bandy, och sitter i arbetsmöte idag-lördag. Så det kan hända att familjen lägger in sitt veto mot cykeltur på söndag!

/JPL

Tillbaka
Topp