MTB/Stigcykling i Strömstad nu på tisdag och onsdag?

Hej jag är på jobb i Strömstad nu i veckan v26, hojen är med. Undrar om någon ska ut i skogen, känner ej till stigarna. Kan clippsa i från ca 18. Om någon...i så fall när o var?
Vecka 27 är jag i Hunnebostrand, tänkte snurra runt på Soteleden några timmar åt gången, några dagar. Känner till en del men, någon från trakten som känner till stigarna i Hunnebo, som vill ha sällskap. Hälsningar Micke.

Vi kommer köra måmdag kl 18-21.
Kommer säkert bli någon mer tur.
Pm:a mobilnr så kan jag höra av mig.

Hej! De va jag som mötte dig på bohusleden ikväll. Synd jag inte såg din tråd innan jag drog ut, blev tre timmar stigmangel. Imorgon har jag inte tid att hoja. E du i krokarna vid fler tillfällen så hör av dig.

/Micke

Hejsan pojkar

Kapar lite...

Kan ni fördjupa var och hur ni cyklade ovan? Skall till trakterna innanför Resö v 29 och har ännu ej bestämt om det blir landsvägshoj eller mtb.

Ngn som känner till läget mer söderut?

Vill helst undvika biltransport till cyklingen. Trebarnspappa som sätter värde i tidseffektiv cykling.

mvh
C

Vi är ett gäng som kör på Soteleden runt hela Sotenäs, men utgår ofta från Kungshamn eller Hunnebo om du vill hänga på!

PMa innan du kommer hit!

Hej
Far från Skåne till Hamburgsund v28. Letar alltid ny singletrack... Hade varit kanon att haka på en Sotenäsmtbtur om det går för sig. Har ni fasta tider och platser?

Lund1128 skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej
> Far från Skåne till Hamburgsund v28. Letar
> alltid ny singletrack... Hade varit kanon att haka
> på en Sotenäsmtbtur om det går för sig. Har ni
> fasta tider och platser?

Finns gott om stigar här och vi kör 2-3 gånger i veckan som minst men om jobb eller annat inte ställer till det så blir det mer! Bara att skriva här eller PMa så får du mitt nummer, alltid kul att träffa nytt folk! Varav platsen så brukar vi utgå från olika, ibland Väjern eller Örn(ut mot Bohus Malmön) och ibland blir det runt Hunnebo eller Bovallstrand.

Jag är på plats i Hunnebo på lördag å framåt. Clippsberedd när som Pm,ar min mobil till dig pontus,o. Härlig tur å bekantskap i dag "Luzen" I will be back//Micke.

Jag åker ned till Strömstad nu på lördag 12/7 och tänkte vara nere minst hela vecka 29. Finns det några att cykla med? Vore kul att få testa lite nya stigar...

Åker till Resö imorgon och funderar på att ta med en av MTB-hojarna ifall jag skulle få tid över till cykling. Tittade lite på strava och det verkar finnas några segment just bredvid på Galtö, Heden och Kragenäs. Baserat på det antar jag att det finns lite stigar.

Om jag utgår från Resö på cykeln, vad ska jag sikta på? Tips mottages tacksamt.

Edit: Insåg nu att jag var lite off topic. Men denna tråd känns ändå som bästa stället för frågan då flera tidigare undrat i princip samma sak utan att det besvarats i tråden.

/ Tsu

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp