MTB-videoinspelning i Vänersborg/Trollhättan

Ziltoid

Aktiv medlem
Hej!

I morgon söndag kommer jag spela in lite videomaterial med drönare på Hunneberg nära Vänersborg och Trollhättan.

Det vore kul med statister! Om någon får ett infall och bor i närheten får man gärna ansluta och vara med! Det handlar om enkel grus/stigcykling, inget avancerat alls och troligtvis blir det bara eller nästan bara drönarfoto, alltså troligtvis ingen chans att vara med i närbild.

Jag bjuder på kaffe och giffel :-) I efterhand kommer någon enstaka enkel sponsorprodukt från absoluteBLACK lottas ut bland dem som är med som statister, jag får ett sponsorpaket från dem i nästa vecka.

Eventuellt skall det filmas lite igen kommande helg.

Typ, började som ett pytteprojekt när absoluteBLACK bad mig göra en liten ambassadörsvideo, men när jag kom i kontakt med några killar på en reklambyrå växte det fort till en liten kortfilm på kanske 5 minuter istället. Jag kommer lägga in några loggor och produkter som jag är ambassadör för och sedan åker videon upp på youtube och andra ställen.

Allt är ideellt och vi har ingen budget alls. Även reklamstudion gör allt gratis.
Jag tjänar ingenting på att göra videon, jag kommer inte få några produkter eller bonusar av den, den är ett ”tack” från mig till de som stöttat mig under säsongen och en rolig grej.

Ok, det är mest ett roligt litet projekt då, och en video mest centrerad på mig såklart, det är ju ”min” video ;)

Ziltoid sa:
Jag tjänar ingenting på att göra videon, jag kommer inte få några produkter eller bonusar av den, den är ett ”tack” från mig till de som stöttat mig under säsongen och en rolig grej.

Du har alltså redan fått betalt och nu måste du leverera.

I dunno, det låter trevligt, hoppas du fick till något! Om du har lust att filma i Göteborg så hojta till.

Spacekitty sa:
Ziltoid sa:

Helt fel, jag måste inte leverera alls! Det har jag redan gjort!

Detta är bara ett roligt projekt. Det är dessutom ett extra artigt tack till dem som hjälpt mig. Men absolut inte på något vis ett krav från dem eller förväntat av dem alls. Som sagt, min tävlingssäsong är över, jag har inga förväntningar på mig alls.

Spacekitty sa:
Ziltoid sa:

Det är bra, någon måste ju hålla surgubbeHappy-fanan högt.

Tillbaka
Topp