Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan såklart se fördelarna du nämner. Telefonen är jag ju faktiskt ganska rädd om.Jag körde mobilen på styret ett kort tag och upplevde det som helt värdekasst. Jag var tvungen att ha en ”poncho” på som skyddade mot fukt och skvätt, mobilens touch var inte anpassad för att användas under vibration (lätt att klicka fel) och så vidare. Då körde jag ändå bara landsväg och lite grus.
En datamaskin typ Wahoo/Garmin är så enormt mycket bättre.
Jag körde QuadLock.
Jag har också kört en hel del med en liknande. Jag tycker det funkat ganska bra då den dessutom är lite mjuk och ger lite extra dämpning till telefonen.kört lite med den här typen, inte exakt denna dock. Så sällan jag behöver karta på styret så har inte köpt en dator
Visa bilaga 814251
Jag har kört precis denna kombo innan jag bytte till klocka, och sen cykeldator. Jag kan rekommendera, inget att anmärka på, förutom när man flyger över styret, då blev det mest skräp kvar av både mobilen och stativet.
Ajdå! Gick det bra med dig?Jag har kört precis denna kombo innan jag bytte till klocka, och sen cykeldator. Jag kan rekommendera, inget att anmärka på, förutom när man flyger över styret, då blev det mest skräp kvar av både mobilen och stativet.
Den är också betydligt klumpigare.Jag kan såklart se fördelarna du nämner. Telefonen är jag ju faktiskt ganska rädd om.
Inga fara med mig!Ajdå! Gick det bra med dig?
Jag har inga planer på att flyga över styret, jag är för gammal för sånt.
Tack för att du verifierade att kombon funkar!