Nån som tänker cykla imorrn? (STHLM. Hellas)

kalis

Aktiv medlem
Nån som tänker cykla imorrn, eller äre Gubbstarks tråd som gäller hela dan?

Hellas med omnejd, långsamt och mysigt med en del fotostopp hade jag tänkt mig eftersom jag fortfarande är lite krasslig.

Any takers?

Jag frågade faktiskt om och när någon annan skulle cykla så jag kan hänga med, så bestäm ni! ;-)

Kalis,

Jag skall köra från A till B. A = bromma. B= Granholmen, skärgårn. För att komma dit kör jag; Bromma, Essingeön, Kungsholmen, Söder, HBB, Fem svåra, Hellas, Två tornen, Nacka, Hasseludden och sedan Skärgårdsbåt. Hakar gärna på dig en sväng i skogen. Måste vara på bryggan i vid Hasseludden 14.23 så räknar med att passera Hammarbybacken/lifthuset kl 12.00. Är du där då så ses vi! Om inte så kanske vi ses i skogen. Jag har en lerig Lapierre...

13 blir bra här med fortfarande. Tempot blir gärna höstmysigt och vägen kan bara spås i höstlöv och djurblod.

Det blev ju bra det där till slut. Fint i skogarna om än lite halt med alldeles för "fina" däck för lövmattan.

Nu måste vi bara komma på ett happynick åt en av deltagarna som ännu inte är reggad... hmm...

kalis skrev:
> Nu måste vi bara komma på ett happynick åt en
> av deltagarna som ännu inte är reggad...

Bakåtsträvare?

mikka528 skrev:
-------------------------------------------------------
> kalis skrev:
> > Nu måste vi bara komma på ett happynick åt
> en
> > av deltagarna som ännu inte är reggad...
>
> Bakåtsträvare?

Bortskrämd!

lovet skrev:
> tack för idag, blev stigar jag aldrig sett innan
> :) Blev de nå bilder kalis?

Nä, tog väl två bilder totalt... det är så jäkla suboptimalt att ha kameran i ryggsäcken. Nästa gång kanske...

Vart lite sen, tydligen så cykla ni i väg på gångvägen samtidigt som jag körde upp vid den sluttande muren mot liftkuren, altså hade jag bara vridit huvudet, snacka om otajming!

Hitta en förvirrad Oscar som var ny i skogarna, han vart mycket nöjd över guidningen, blev lite över 3h han skulle se till att haka tisdagsraiden i fortsättningen.

Fler såna här höstdagar :-)

KjellF skrev:
> Tack för dagens guidning.
>
> KjellF

Instämmer. Mycket bra guidning av Kalis idag!

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp