Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag bara undrar, när alla ni som är här har tid med att surfa på Happy?
Gör ni det på arbetstid eller sitter ni sent in på småtimmarna, när benen vilar efter cykelturen och ungarna lagt sig o allt lugnat ned sig. Det är nog då jag sitter här iaf.
När gör du det?
Hemma, så klart. På arbetet hinner man inte och får inte heller(bara under lunchen om man hinner). Så det brukar bli slösurfning kvällstid, som nu, sovdags är det nu också...ZZZzzz... ;-)
Gör det mest hela tiden. På morgonen, på förmiddagen, mitt på dagen, på eftermiddagen, på kvällen och på natten. Helt enkelt när jag känner för att lätta på trycket.
Edit: Förresten finns det en viktig skillnad mellan Happy och att gå på toa. Det är kortare mellan stunderna av njutning på Happy, nästan ingen "uppladdningstid" alls. :)
När man är tiktigt skitnödig, just då är det skönaste man kan göra att gå på toa.
När det är sent och man har cyklat under dagen, just då är det skönaste att sätta sig vid datorn och läsa på happy.
Jobbar skift så det kan bli lite när som helst på dygnet för min del, gissningsvis mindre än en tiondels procent av tiden jag varit härinne har varit på jobbet.
arbetstid: ja!
sent in på småtimmarna: ja!
när ungarna lagt sig: ja!....
och allt lugnat ned sig: ja!
på mobilen: ja!
när jag lagt mig med handdatorn, ja alltså när jag lagt mig med min sambo men hon har somnat alltså...:ja!
..... och när jag inte är inne på Happy med handdatorn så gör jag det också!
Hmm... Blir en del när jag jobbar natt, brukar aldrig ha något att göra då. När jag är ledig är jag alltid inloggad på happy så länge som jag sitter vid datorn.
PÅ jobbet när datorn utför mina beräkningar och jag sitter och väntar på resultaten, hemma har jag ingen lust att sätta mig framför datorn, 8timmar om dagen räcker för mig!!!!
Har nog Happy uppe på datorn mest jämt. Såväl på jobbet som hemma. Kan väl inte säga att jag surfar aktivt på jobbet dock. Blir mest att uppdatera sidan för att se om det kommit in någon kul tråd eller helst BILDER!!!! Där kan man tanka lite inspiration och glädje för arbetet. =)
Samma som furirpipis faktiskt pysslar med beräkningar och ibland blir det några minuter över när man inte prear ,postar/utvärderar.... så en stor del av dagen kan täckas in med små korta tittar på happy. Har jag väldigt mycket att göra blir det inget happy alls. Möjligen för att släppa ut lite frustration :)
Mest på jobbet, när det är lite lugnare eller när det är väldigt stressigt och man behöver ett avbrott. Man kan alltså säga att happy hjälper mig att inte gå in i väggen. Däremot cyklade jag in i en vägg härom dagen.
Nu sitter jag här igen!
Fast jag borde nog gå o lägga mig, det är ju jobbardag imorgon!
Fastnade här efter en JOGGINGTUR! Lämnade cykeln hemma för engångs skull! Tänkte att det skulle vara skönt att variera sig lite, men efter några KM på spåret saknade jäg min Älskling!!! Då tänkte jag att ALDRIG mer ut i skogen utan mina "hjul"!!