När ska man köpa ny hoj?

scott730plus

Aktiv medlem
När ska man köpa ny hoj?
Jag har inte haft koll på priserna under hela året men det har säkert många andra... När brukar det vara som bäst priser? Är det nu man borde slå till på en ny hoj eller hur ska man tänka ?

När ska man köpa ny hoj?
Ny?
Menar du kanske; en till?

Skämt åsido. Just nu ska det vara köparens marknad mer än någonsin. Tillverkarna bör vara försiktiga med att bygga större lager när marknaden är mättad. Slutsats - Finns cykeln i lager och pengar på kontot så är det bara att handla. Reor kör de väl året runt.

När ska man köpa ny hoj?
Det är definitivt en köpares marknad men det är knappt rea någonstans vilket jag kan tycka är märkligt. Att betala fullpris i butik är galenskap, finns väl ingen som gör det?

Utom komponenter som man kanske bara måste ha från R2 bike.

Off topic. Men är ändå förvånad att inte fler cykelbutiker börjar gå omkull. Är det fortsatt sådana volymer att de kan behålla personal och butik ? Handlar folk fortfarande så mycket när det är ekonomisk kris i samhället.

När ska man köpa ny hoj?
Det är definitivt en köpares marknad men det är knappt rea någonstans vilket jag kan tycka är märkligt. Att betala fullpris i butik är galenskap, finns väl ingen som gör det?

Utom komponenter som man kanske bara måste ha från R2 bike.

Off topic. Men är ändå förvånad att inte fler cykelbutiker börjar gå omkull. Är det fortsatt sådana volymer att de kan behålla personal och butik ? Handlar folk fortfarande så mycket när det är ekonomisk kris i samhället.
Rean på Bikester är väl ändå inte fy skam.

När ska man köpa ny hoj?
1000005524.jpg

När ska man köpa ny hoj?
Det visade sig att det inte var alls bra att försöka köpa en Santa Cruz från brexit. Tydligen ska man betalas anti-kina-dumpningstull. Lite oklart då allt tillverkas i Kina?

När ska man köpa ny hoj?
Det visade sig att det inte var alls bra att försöka köpa en Santa Cruz från brexit. Tydligen ska man betalas anti-kina-dumpningstull. Lite oklart då allt tillverkas i Kina?

Här får man utan "anti-kina-dumpningstull", inte mycket kvar på rean dock:

PS: at man inte ser "anit-dumpningstullen" betyder inte att den inte redan är med i prisen.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp