Närmare 50 än BB.. (Dvs jag fyller år!)

Kneecap

Aktiv medlem
Tjena!

Började firandet med att chefen hällde i mig c:a 50 cl sprit av varierande sort.. bla absinth..
sen champange på det...
men stora festen är ikväll på långholmsbryggan vid badet.. ta med öl och ett glatt sinne..
(usch jag är 25.. fi faaaaaaan)

ser vädret lika ljust ut ikväll dyker jag upp i gummistövlar, galonställ och sydväst.. =)

ajustdet.. grattis!

Tjena!

Tackar!

Mattel: Efter att ha pratat med smhi så ser jag att ikväll kl 19.00 kommer solen vara framme.. Så ta med dig sydvästen för att sitta på samt Linan att ha i knät.. =D

Fettograttis! :)

SMHI halvljuger nog bara. De visar ju mörka moln + sol som vanligt. Helgardering altså.

grattis i efterskott....
i och för sig så kommer inte knäskål se detta förrän typ.. 20 ikväll när han vaknar upp ur dvala :P

/Piotr

Tjena!

Markus F var lika full som han stavar dåligt på fyllan.. hHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi drog vidare till Fredsgatan 12 där det blev tjejhångel och champagne till alla!!

Tjena!

Piotr.. du hade ju bevisligen fel.. =D Avslutar man kvällen med Champagne så blir man inte bakis..
(Man är bara lätt onykter dan efter..)

Tjena!

Helrör!
6ififs.jpg

Nja, jag hade en mild släng av fylledyslexi. Sen såg jag hur kul det såg ut och fånade till det lite extra.

Burner skrev:
-------------------------------------------------------
> ser ut som fylle dyslexi. sånt kan man drabbas av
> när det går vildt till.. har jag inte rätt
> markus??

Tillbaka
Topp