Natt Cupen Stockholm

• Trådstartare Trådstartare hm
  • Start datum Start datum
Natt Cupen Stockholm
Jag kommer ser om jag kan få med mig några fler. Fast kan ju bli lite svårt i det fina vädret som det bjuds på idag.

Så en till i 4 varvs klassen.

Natt Cupen Stockholm
Tack för i kväll. Kul att ni kom.
Bra kämpat av alla.
Synd att jofahjalm körde fel på första varvet , hoppas du hann bli trött ändå.
Det var blött blött blött och lite halt med bra novemberkåsa känsla.
Tyvärr inga bilder från mig när mobilen gick till målservicen och batteriet sen dog.

Natt Cupen Stockholm
Jag blev jättetlött trots att jag körde fel. Anlu körde efter mig en bra bit av första varvet, förmodligen av artighet. Sedan körde jag fel och när vi vände blev jag lätt avhängd. Efter detta körde jag fel och jag tog tillfället i akt till en lång bananpaus i startfållan. I ett desperat försök till upprättelse och bergning av någon form av självkänslan tänkte jag att jag genom att vila 10 minuter för att sedan hänga på Anlu´s tredje varv utvilade, skulle jag kunna undvika att bli avhängd. Det misslyckades fatalt...

Det kanske inte är så ballt att vara ganska kass på enduro, men jag är trots allt sämst på svettocykling!

Grymt arrangemang och kul initiativ!

Natt Cupen Stockholm
Poängställning från i tisdags.

Screenshot_20161028-181744.jpg

På söndag efter vitertidscrossen vid sköndal tänkte jag åka till nästa bana vid Skarpnäck och kratta/cykla lite . Är väl där strax efter 11 ses vi där ? Passa på att tjuvträna lite medans det är ljust ute.

Natt Cupen Stockholm
Rompa sa:
Är nästa bana en bana för FS eller HT..?

Om förra var blöt, lera, misär, sten, rötter, rakfram happykorekt och 120 i slag så är nästa tvärtom.

35 svängar/ varv upp och ner mellan träden på en torr gruskulle, konstgjord med några byggda småhopp för nöjes skull. Maxpuls mest hela tiden och en lätt ht är nog vinnarvapnet.

Kom dit på söndag får du se.

Bilagor

• 20161008_155129.jpg
    20161008_155129.jpg
    878 KB · Besök: 40
  • 20161015_122831.jpg
    20161015_122831.jpg
    590.1 KB · Besök: 43
  • 20161011_164909.jpg
    20161011_164909.jpg
    606.7 KB · Besök: 37
Natt Cupen Stockholm
Ligger däckad i årets mancold och passar på att anmäla mig till Skarpnäck. Är stigarna räfsade så att man hittar vid smygträning i helgen?

Natt Cupen Stockholm
Delar är räfsade med Henkan har lagt ut diverse grenar vid branta svängar till exempel. Kan vara lite knepigt hitta när man kommer upp på första toppen och det är lite berg men annars inga problem.

// Jeppe

Natt Cupen Stockholm
Säg till när du ska dit så kan jag förmodligen komma och guida .
Annars är det nog svårt omöjligt att hitta hela ...

Annars har jag velat lite mellan att köra tisdag eller onsdag nästa vecka och ser att det står både och här o där...

Vilken dag passar bäst ?

Natt Cupen Stockholm
Jaha , snart dags igen.
Vi kör på tisdag .
Coolt med snörace , bara bra om leran hinner frystorka lite , var lite smackit i går.
Anmäl er gärna innan , swisha 20 spänn så hinner jag lägga upp er i appen innan och slipper stå i mörkret och arbeta med det.
Samling och Start här.

https://goo.gl/maps/YJ1ksG7fAdA2

Väl mött / Nattklubben

Tillbaka
Topp