Ny tysk cykel!

OskarB

Ny medlem
Ny tysk cykel!
Nu har jag äntligen fått mitt stora paket från Canyon :).. Det tog ungefär 1,5 månad tror jag, cykeln kom med posten och allt gick smidigt.

Här följer lite bilder:

Bilagor

• Picture 001.jpg
    Picture 001.jpg
    96.4 KB · Besök: 26
  • Picture 007.jpg
    Picture 007.jpg
    99.5 KB · Besök: 16
  • Picture 008.jpg
    Picture 008.jpg
    81.2 KB · Besök: 17
  • Picture 009.jpg
    Picture 009.jpg
    96.9 KB · Besök: 24
Ny tysk cykel!
riktigt fin, o säkerligen ruskigt prisvärd. grattis, men du, ta bort reflexerna på hjulen, :D stilpolisen på happy gillar det inte :D

Ny tysk cykel!
Jag fixade det först... ;) sen orkade jag inte ta bort reflexerna... men nu har jag tagit bort de som sitter fram i alla fall... de där bak får nog sitta kvar tills jag kommer på nått bättre (polisen tycker ju om dom..)

//Oskar

Ny tysk cykel!
Hämtade också min Canyon idag, GC 7.0. Beställde den i mellandagarna fanns på lokala posten 14 feb. Hämtade den idag.

Inga bilder rätt lik ovan kan man säga. Reflexerna våldade jag av det första jag gjorde. Cool cykel men äcklig sadel tror jag, den byts nog omgående.

Fråga; hur får man av hantagen smidigast? Barends och styrlinda ska dit istället.

Senast redigerad av en moderator:
Ny tysk cykel!
bjby skrev:

>
> Fråga; hur får man av hantagen smidigast?
> Barends och styrlinda ska dit istället.

kör in en bordskniv, lyft lite, droppa lite diskmedel o vatten på så att de rinner in, kör in kniven en bit till, och vrid handtaget, sen e de bara o jobba bort det.

Ny tysk cykel!
Inom en snar framtid kommer det en ny cykel till sverige... KELLYS tillverkas i tjeckien.
Deras finaste MTB är en Alu ram med full xtr och crossmax sl hjul och i övrigt schyssta komponenter för runt 29" det är miin lokala cykelhandlare som skall samarbeta med dom och vara återförsäljare i sverige...http://www.kellys-bicycles.com/ kolla in dom här..

Ny tysk cykel!
Grattis till cykeln. Och till att du fått hem den! sitter och väntar på en GC 7.0 som enligt canyon skickats den 2 feb till mig. och den har inte kommit fram. men men..det löser sig väl antar jag. men märkligt är det..hur lång tid tog det för dig/er att från att de sa att den skickats till att ni fick den?

Ny tysk cykel!
S-works skrev:
-------------------------------------------------------
> Inom en snar framtid kommer det en ny cykel till
> sverige... KELLYS tillverkas i tjeckien.
> Deras finaste MTB är en Alu ram med full xtr och
> crossmax sl hjul och i övrigt schyssta
> komponenter för runt 29" det är miin lokala
> cykelhandlare som skall samarbeta med dom och vara
> återförsäljare i
> sverige...http://www.kellys-bicycles.com/ kolla in
> dom här..

men snälla, sluta slänga in smygreklam, speciellt när tråden inte handlar om vilken cykel han ska köpa. vill du bygga upp en grund för att få spons, genom att göra reklam, göre på nå snyggare sätt tack. bra tips på cykel, men snälla du, inte i denna tråd :D

Ny tysk cykel!
S-works skrev:
-------------------------------------------------------
> Inom en snar framtid kommer det en ny cykel till
> sverige... KELLYS tillverkas i tjeckien.
> Deras finaste MTB är en Alu ram med full xtr och
> crossmax sl hjul och i övrigt schyssta
> komponenter för runt 29" det är miin lokala
> cykelhandlare som skall samarbeta med dom och vara
> återförsäljare i
> sverige...http://www.kellys-bicycles.com/ kolla in
> dom här..

Du menar skruvas ihop i Tjeckien? Verkar vara ramar från Kinesis i alla fall.

Ny tysk cykel!
Gaaah.. blir så galet sugen, suttit senaste veckan och kollat Canyons hojjar. Verkar ruskigt prisvärda minst sagt. Är just nu inne på att sälja min nuvarande hardtail, för att köra vidare på en sån här till våren; http://www.canyon.com/_en/mountainbikes/index.html?b=49&WYSESSID=5444e59rk4uoip6ncoslof46l2

Kasta gärna ett öga på den och kommentera specen ifråga. Personligen tycker jag det ser riktigt bra ut i förhållande till priset, även om hjul är något jag inte har någon vidare koll på. Cyklar just nu på en 17" Nishiki Team, som jag tycker passar mig bra i storlek.. står således och velar huruvida jag ska ha en 16.5" eller 18.5" Nerve XC. Stensvårt, gissningsvis 18.5" utifrån geometrilistan de har. Men men..

Fuck! Vill ha!! NU!!! >_<
/J

Tillbaka
Topp