Nya hjul till racer

Nisanob

Aktiv medlem
Nya hjul till racer
Nyligen sålde jag mina hjul, ett par Dura Ace C24, för att istället köpa ett par högprofilhjul och fastnade då för Cosine 45mm.
När jag äntligen bestämt mig så börjar ångra mig och har börjat spana in Fulcrum Racing Zero 2017 istället.
Har någon av er därute som har erfarenhet av hjulen i fråga och kan ge lite input till en för tillfället förvirrad motionär.

Jag är en motionär och har inga ambitioner på att tävla.

Senast ändrad:
Nya hjul till racer
Det låter bra. Hjulen verkar vara mycket prisvärda, men jag har läst om att det kan vara svårt att kassetten att passa. Stämmer det eller är det inget att bry sig om.

Nya hjul till racer
Det känns som hjulen är något att satsa på. De är ju också ganska lätta. Använder du ventilförlängare eller vilken ventillängd bör det vara på slangarna?

Nya hjul till racer
Jag använder ventilförlängare, ja jag tycker dom är värda att satsa på helt klart.
Vad för nav det är på dom vet jag inte, det går väl att ta reda på om man vill det men dom räcker gott te en motionär.

Nya hjul till racer
Ingen aning om vad det är för nav. Jag har alldeles för dåliga kunskaper för att sätta ihop hjul själv och vill att de ska vara färdigbyggda.

Tillbaka
Topp