Foss skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Det låter fantastiskt, en makalös manick... Men
> vad gör den? Större paket? Bättre sexliv?
> Bränner fett? Botar Cancer? Kan man använda den
> när man tittar på tv?
>
> Man vill ju inte satsa pengar i vilket tokprojekt
> som helst...
>
> Vilka marknadsföringskanaler tänkte du använda?
Det du nu skall fråga dig är:
Vill du att den skall göra större paket?
Vill du att den skall frambringa lättare orgasm
Vill du att den skall bränna fett?
Vill du att den skall bota canser
Vill du ha den på när du tittar på TV?
För om du bara vill det kommer den givetvis att göra det!
Jag tänkte mig såhär: Ni köper en licens av mig (jag har bara fyra stycken att sälja och alla är sålda men det är lyckligtvis så att två av licensägarna inte har fått fram pengarna så jag kan registrera om dem för en liten avgift, men då måste ni bestämma er nu!) och så får nu 200 sulor av mig när ni beställer era första hundra (100% gratis alltså men det är bara en introduktion för att jag tycker det är taskigt att ta ut registeringsavgiften, de kommer från mitt personliga lager så jag förlorar på detta men jag tycker ju om er och vill att ni skall lyckas.
sedan när ni säljer dem så betalar ni BARA en beställningsavgift på motsvarande antal förväntade försäljningar till vårat gemensamma bolag, de får ni sedan ut som bonus i halvårsutdelningen. Det här upplägget gör att ni bara betalar 35%i skatt på de pengarna OM ni väljer att ta ut dem i Sverige (det finns andra upplägg). Den Beställningen skall läggas innan leveransen av första beställningen för att vi skall kunna tillverka sulorna med den garanterat senaste tekniken.
Ni köper förslagsvis 200 sulor av mig och får då 100st 100%gratis för inköpspriset 22kr plus best.avg 8kr st plus förbeställer 400st för bara beställningsavgiften. Så får nu - och det här gäller bara just nu - sex (6)! st försälningslcenser vardera att sälja, med option på att köpa 4st till vardera till licensköparna för 50%av priset nu. Det är ett tips att göra det, annars kan ni inte beställa fler sulor än ni kan sälja själv. Jag säljer själv 900 sulor i veckan men har rekord, vanligt är runt 400 när man har ett litet kontaktnät, jag omsätter däremot 62.00 sulor i månaden just nu.
Låter det bra? Skriv ut och faxa ett OK till mig bara så skall jag få igång er. Licensavgiften är just nu en bassumma om netto 200 sulenhetspriser men den kommer att gå upp med 0,2 höjda basenheter (höjd basenhet är 1,5 basenhet) någon gång snart. För att sätta upp ett Jearsykonto med knutet AMEX GOLD för bonusutbetalningarna så betalar du bara in ett extra basbelopp för transaktion (10 höjda licensbelopp) till 1899921-18909378-112-1798 goldman bank o new ersy, de pengarna sätts oavkortat in på din kortkerdit efter nottagningen av första förbeställningsavgiften.
Plättlätt! Välkomna till miljonerna (och grattis, ni kan redan nu börja kolla på entt nytt hus i Spanien, jag skickar en katalog, ni kommer bli RIKA!)