Oakley-brillor

und3ad

Medlem
Oakley-brillor
Jag tänkte införskaffa mig ett par vettiga cykelbrillor, och har fastnat för Oakley Half Jacket. Dock har jag haft svårt att hitta en butik i Gbg-området som har dessa (eller särskillt mycket Oakley-brillor alls) i lager..

Sport Spec säljer Oakley, men de hade inte nåt kul hemma för stunden.. Man måste köpa brillorna för att de ska ta hem, vilket känns lite surt om de inte passar mitt huvud..

Tacksam för tips på butiker i Gbg (med omnejd) som säljer Oakley!

Oakley-brillor
Kolla med Femmans sport och Naturkompaniet. Även Synsambutiken på utsidan av Nordstan och optikern mellan McDonalds och Apoteket har haft Oakley.

Oakley-brillor
Terräng har Oakley precis som Superclasse nämnt, Synsam nere i Kungsbacka hade det också för några år sedan, sen skall även Optikern i Bäckebol också ha Oakley.

Oakley-brillor
Oakley har tydligen varit schyssta och skickat ett par half jacket och ett par flak jacket till Sport Spec för min skull. Det är service! :)

Ska dit första bästa tillfälle för att prova!

Oakley-brillor
Spana in http://www.addnature.com/ eftersom dem erbjuder Custom färgsättning på Oakley-glajjorna, leveranstiden är ju förstås mer eller mindre jättelång (jag beställde custom M-frames för 2,5 vecka sen, väntar ännu), men bor man i Sverige kan man inte custom-beställa på Oakley's websida... tycker priserna känns rätt humana på addnature med...

Edit,
glömde ju tillägga det ja... Addnature bjuder på frakten när man köper oakley! ...börjar låta som en dålig reklam det här nu, men jag tycker faktiskt det är rätt shysst ändå :)

Senast redigerad av en moderator:
Oakley-brillor
Niko/Frost skrev:
-------------------------------------------------------
> Spana in http://www.addnature.com/ eftersom dem
> erbjuder Custom färgsättning på
> Oakley-glajjorna, leveranstiden är ju förstås
> mer eller mindre jättelång (jag beställde
> custom M-frames för 2,5 vecka sen, väntar
> ännu), men bor man i Sverige kan man inte
> custom-beställa på Oakley's websida... tycker
> priserna känns rätt humana på addnature med...
>
> Edit,
> glömde ju tillägga det ja... Addnature bjuder
> på frakten när man köper oakley! ...börjar
> låta som en dålig reklam det här nu, men jag
> tycker faktiskt det är rätt shysst ändå :)

Det är klart intressant med custom-beställning, får se om jag satsar på det om inte dom "vanliga" känns rätt! :)

Oakley-brillor
Niko/Frost skrev:
-------------------------------------------------------
> Du ger fasen i att beställa ett par gröna
> m-frames med klart ventilerat glas och vita loggor
> och vita sockor bara, hehehe :-)

Jag lovar. ;)

Tillbaka
Topp