Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Eduardo skrev:
-------------------------------------------------------
> För mig spelar igen så stor roll
> men jag kommer till Le Parc kl 18 i varje fall
Vi är 3 glada nybörjare som skulle vilja följa med någon onsdag.
MEN, vi vet inte vart detta omtalade "le parc" "parc finn" "le finn" som alla pratar om ligger...
Hej och välkomna. Det står typ tre gånger per sida var det ligger och säkert även i första inlägget. Mötesplatsen är alltså korsningen skolgatan/sysslomansgatan.
Jag avser utföra traditionell onsdagscykling den här veckan, det kommer bli riktigt mysigt.
Jag vet inte om jag kan vara med i morgon, har en Fox Float RP23 bakdämpare som läcker :(
Och jag har kollat på nätet och det verkar vara slut sålt i princip överallt med Fox service kit.
Ingen som har ett extra ex hemma? får gärna höra av sig. eller vet ni om det finns någon affär kanske i Stockholm som säljer såna?
Sluta gnälla om värmen Pnkcow det är hur skönt som helst X)
Eduardo skrev:
-------------------------------------------------------
> Kul med nya cyklister!!
+1, dom gamla börjar bli lite slitna.
> Jag vet inte om jag kan vara med i morgon, har en
> Fox Float RP23 bakdämpare som läcker :(
> Och jag har kollat på nätet och det verkar vara
> slut sålt i princip överallt med Fox service
> kit.
> Ingen som har ett extra ex hemma? får gärna
> höra av sig. eller vet ni om det finns någon
> affär kanske i Stockholm som säljer såna?
Har du testat att göre en burk-service och bara fetta in ordentligt?
Burk-service låter kanon, men jag har inte ens fett hemma.
Jag får nog tejpa här och där, det borde funka någon vecka till någon affär får hemma dessa produkter.
Det vore kul att cykla idag men jag är också upptagen till kl 19. Är det flera som är intresserade av att starta något senare än vanligt? Kommer att vara vid Blåsenhus fram till 1900. Kan tänka mig att köra en Onsdagscykling på åsen ner till Flottsund, där kan man köra ut i Lunsen eller om man vill ha det lite lättare köra ut i Kungshamn/Morga.
Alt. kan jag möta upp för en Lunsentur vid ICA Sävja runt 19.20.
Väderprognosen talar ju också för en något senare start idag ...
Ok. Då kör vi en otraditionell Onsdagscykling med samling Finn (le parc, statyn, parken, finn malmgrens planen, korsningen skolgatan/sysslomansgatan) kl 19. För Lunsentur.
Då polaren inte fick ut sin cykel i tid så hoppade vi gårdagens cykling. Jag tänkte dra ut med Sportsson kl 18 idag. Testar nog en Onsdagscykling nästa vecka. Tack för hjälpen!
Jag får väll vara med och agera drivankare någon gång då. Hade känning på att överanstränga knäna för några veckor sedan så jag tar det lite lungt än men jag skall börja så småningom. :)