Onsdagscykling i Uppsala

• Trådstartare Trådstartare Per
  • Start datum Start datum
Onsdagscykling i Uppsala
Tack alla för en trevlig cykeltur!

9 pers tror jag är årsbästa för onsdagscykling.

Det är också tre punkteringar på en och samma kväll. Det var Peter som började och ledde in mig på dåligheter.

Kombinationen äsch det är ju bara en knapp kilometer asfalt hem och fan vad stark jag känner mig, jag klämmer stationstrappan upp utanför barnvagnsrampen visade sig var av det sämre slaget.

Vill du ha tillbaka din slang Martin? Det är hål i den.

Onsdagscykling i Uppsala
s: äsch det är lungt. Det var nog ett par små hål i den när du fick den. Trappan gjorde nog varken till eller från. Det som är bra är att du nu kommer slippa punka på 6 år nu eftersom du bara får punka vart tredje år. Eller?

/M

Onsdagscykling i Uppsala
9 år, jag fick punka i söndags också...

Jag har nya slangar hemma. Hojta till om du vill ha den asap, annars åker den ner i cykelryggan för överlämnande vid tillfälle.

Onsdagscykling i Uppsala
Det var lite ovant att åka klassikern baklänges men riktigt kul, jag glömmer ofta att det räcker att byta håll för att få känslan av nya stigar och nya utmaningar. Men det var en sådan där tur, punktering, chainstuck, knäppa bromsar, jag var minst sagt off materialmässigt. Men cykla är alltid cykla och hänga i skogen med lite sköna människor är inte fel det heller.

Onsdagscykling i Uppsala
Efter lite närmare titt på cykeln så lyckades jag tydligen få bakhjulet krokigt igår:/ men det va det värt!! Kan man hoppas på klassikern åt rätt håll nästa onsdag?

Onsdagscykling i Uppsala
Jag drog ut på egen hand och utforskade Vedyxa/Skölsta. Riktigt rolig cykling, skulle säga att det är en blandning av Nåsten och Gula stigen. Rekommenderas!

Onsdagscykling i Uppsala
Conan arkivarien skrev:
-------------------------------------------------------
> Tror inte att du behöver köra på full effekt
> på lampan.
> Annars går det ju bra att köpa ett extra
> batteri.

Kör du med sån lampa själv? Ja ett extra batteri är nog inte dumt att ha me ut på långsvängar i så fall/Adde

Tillbaka
Topp