Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visade sig att min tävlingsdräkt inte är UCI godkänd så proffskarriären får vänta ?Vi ser fram emot att följa din proffskarriär!
Attans! Fast med den dräkten behöver inte benen rakas.Visade sig att min tävlingsdräkt inte är UCI godkänd så proffskarriären får vänta ?Visa bilaga 493295
Du ska bara veta hur jobbigt det är att dra på sig den där med taggiga ben....Attans! Fast med den dräkten behöver inte benen rakas.
Både tempomage och tempolår så potentialen verkar ju onekligen finnas. Trist att allt ska fallera på grund av klädseln ?Visade sig att min tävlingsdräkt inte är UCI godkänd så proffskarriären får vänta ?Visa bilaga 493295
Med den kämparglöden står guldmedaljerna redan på spishyllan!Du ska bara veta hur jobbigt det är att dra på sig den där med taggiga ben....
Jag är lite svag för ratbike-looken. Problemet är bara att så fort man blir medveten om den, så blir den en simpel pose. Det skall vara på riktigt. Riktigt hår och riktig smuts, inget ditmonterat hipsterskägg och syragenererat slitage.Har alltid orakade ben och skitig cykel, varför slösa cykeltid på oviktigheter? ?
Visade sig att min tävlingsdräkt inte är UCI godkänd så proffskarriären får vänta ?Visa bilaga 493295
Finns andra kreativa sätt o spara tid på medJag sitter på cykeln i duschen och rakar benen så jag hinner båda.
Du får starta en ”Visa dina håriga ben” tråd ?En skitig cykel har en reell betydelse för driftsäkerheten, så den är enkel.
Jag har rejält håriga ben och skulle aldrig raka dom. Skulle nästan lägga upp en bild så alla primadonnor får kvida och kräkas lite i munnen.
Eller "visa dina ben"- tråd så får bägge läger kräkas?Du får starta en ”Visa dina håriga ben” tråd ?
Man kör väl på waxstripes medans man tvättar cykeln så rycker du bort dom under turen som en liten boost när det känns extra jobbigt![]()
Alternativ 1 finns inte, alternativ 2 är jag.Om vi vänder på det.
Håriga ben men snabb på cykeln, eller renrakad och långsam?
Men jag som har håriga ben och är långsam då?Om vi vänder på det.
Håriga ben men snabb på cykeln, eller renrakad och långsam?
Du har säkert roligt och då spelar det fan ingen roll egentmigen!Men jag som har håriga ben och är långsam då?
Det börjar bli väl många trolltrådar nu.
Jag har tillräckligt bra självförtroende för att aldrig
ens fundera på frågeställningarna.
/Fedde (orakad, smutsig, långsam)
ja, även jag i läget ts befinner sig helt klart köra med skitig cykel OCH orakade ben. vilket är normalt pendlarmode btw.
rakade ben på en man är förresten uteslutet default.
tar istället en kopp kaffe till, och hinner smörja drivlinan en extra gång.
Fy f*n, det där låter ju som en febermardröm. Svaret måste ju vara att jag vaknar med ett skrik ?Men ponera att du ska ut och cykla med ett gött gäng en lördag eller söndag förmiddag, dock behöver benen rakas och cykeln tvättas men du har bara tid för att åtgärda ett av dina problem.
det blev lite olyckligt formulerat där. helt klart. men nej den eventuella stigmatiseringen är endast känslomässigt estetisk. föredrar förresten orakat även på kvinnor. stubbåker är inget vidare.Anar jag en hetronormativ stigmatisering av ett beteende som helt saknar sexuell preferens?
Inte för att jag rakar benen själv, men att applicera ett kategorisk förakt inför fenomenet känns inte helt fräsht....
En liten fundering bara. Håller på att bygga en retro(ish) räser men cyklar ju även grus, enduro/fr/dh och SS. Räcker det med att jag rakar framsidan på ena benet då?
Du rakar baksidorna på bägge benen så slipper du en djungel som piskar ner farten efter dig. ?En liten fundering bara. Håller på att bygga en retro(ish) räser men cyklar ju även grus, enduro/fr/dh och SS. Räcker det med att jag rakar framsidan på ena benet då?
Ligga med orakade ben, tjäna.Orakat. Olja på vaden och fula Keen-sandaler från sommarstugan. Inte många pluspoäng, men jag får ligga ändå.
Min granne är 50 och hon har ett "six pack". Usch! ?Orakade ben betyder väl att man har ett liv utanför cykel scenen. Rakade ben på en medelålders man är ju lika skumt som en 50-åring med "six pack".
Pics?Min granne är 50 och hon har ett "six pack". Usch! ?
Ser ut som ett eight pack...Fixade sexpack till tempomagen Visa bilaga 496330
Inte lätt att vara så fit så man underskattar sina rutor e!Ser ut som ett eight pack...