ohellstrom
Aktiv medlem
OS i Rio - Cykel
hm sa:Man kan ju undra varför Sydafrika förr skickat en gubbe utan ben till os.
Gick betydligt bättre när en med 2 hela ben fick chansen på 400m...
Skrattar mer än man kanske borde.... :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jensen sa:Undrar hur detta kommer påverka http://www.canadiancyclist.com/dailynews.php?id=31617
Johan A sa:Helt sjukt att den här ligger på sidan tre nu när den roligaste cyklingsgrenen drar igång idag!!
H. sa:Går det att se någonstans om man inte har Viaplay OS?
Aliide sa:H. sa:Går det att se någonstans om man inte har Viaplay OS?
Såvitt jag kan se på tablån så missar man allt. På "gratis"-kanalerna visar de triatlon resp golf istället... Tack för den. Idioter!
hm sa:Nog första gången jag ser på bmx nu.
Första som slår en är.
Varför så lätt utväxling? Typ vevat ur efter 5m sen spinna luft resten av banan med en kadens på 150...
Vic sa:Aliide sa:H. sa:Går det att se någonstans om man inte har Viaplay OS?
Såvitt jag kan se på tablån så missar man allt. På "gratis"-kanalerna visar de triatlon resp golf istället... Tack för den. Idioter!
Idrotter med svenskt deltagande har företräde.
EnJoker sa:Vilkan kanal går bmx'en på? Eller är det online som gäller.
petterssonerik sa:EnJoker sa:Vilkan kanal går bmx'en på? Eller är det online som gäller.
Har inte hittat någon bra sida för BMXen. Tror inte det sänds på tv, iallafall inte enligt tablån. Vet inte om viaplay sänder något på internet?
Aliide sa:Vic sa:Aliide sa:H. sa:Går det att se någonstans om man inte har Viaplay OS?
Idrotter med svenskt deltagande har företräde.
Menade lördag 20/8:
"17.30 Mountainbike, cross country damer: Jenny Rissveds"
Men kanske är det inte tillräckligt svenskt deltagande?
Konkret sa:Tävlar damer också i bmx?
Johan A sa:Konkret sa:Tävlar damer också i bmx?
Såklart.
Konkret sa:Johan A sa:Konkret sa:Tävlar damer också i bmx?
Såklart.
Okej, bara sett fail videos på karlar.
gerrardsdobbar sa:Damernas XC-lopp har alla koll på, men när går herrarnas?
Ville sa:Svarar på min egen fråga med en gissning. Sagan har mest UCI poäng av alla och lär troligen få gå från första startled. KUL!!
HasseL sa:Danskarna såg ganska oki ut i timetrailen i BMX..
JT sa:Ville sa:Svarar på min egen fråga med en gissning. Sagan har mest UCI poäng av alla och lär troligen få gå från första startled. KUL!!
Jag tror tyvärr du har fel. Sagan har inga UCI-poäng alls i MTB och får starta långt bak. Däremot är startfältet mindre (och sämre) i OS så det lär inte vara lika illa att starta så långt bak.
Ville sa:Pratade precis med ett proffs och fick bekräftat att det är precis som du säger. Även om det bara är 50 pers i fållan så lär han ju aldrig komma upp till täten. Frågan om man får se honom i bild ens:-)
ajca sa:https://www.instagram.com/p/BJOJFWMAQq6/
Peter Sagan ser inte ut att kunna köra ikapp J. Absalon i alla fall.