OT Belöning för den som sätter dit Gran mördaren= ny cykel?

Slobby

Aktiv medlem
Kanske lite fel forum! och kanske OT. MEN om man använder belöningen till en ny cykel så är det ju inte OT längre...

Kände att detta borde vara ett bra forum, i och med att vi är rätt många Göteborgs cyklister som rör oss i Skatås, och någon borde någon gång springa på döskallen som dödar granarna i Skatås!

Själv tycker jag bara att det är jävligt tråkigt att se alla dessa ringsågade granar. Det är helt omöjligt att missa om man är i området. Så jag skulle gärna sätta dit personen i fråga gratis!
Men förhoppningsvis så kan en belöning hjälpa till, och med lite tur så är det kanske någon här i happy kollektivet som är den lyckliga!

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.500717-beloning-ska-stoppa-granmarodor

Happy hunting

//P

Jag har jagat honom 4-5 dagar till nu. Jag skall klippa hans tung, klippa han öron. Jag skall göra kaus med han.

Senast redigerad av en moderator:
rekrevs skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag har jagat honom 4-5 dagar till nu. Jag skall
> klippa hans tung, klippa han öron. Jag skall
> göra kaus med han.

Granturken!

Slobby skrev:
-------------------------------------------------------
> Kanske lite fel forum! och kanske OT. MEN om man
> använder belöningen till en ny cykel så är det
> ju inte OT längre...

Men vänta nu. För 20 loppor får man ingen riktig cykel, eller;7) Möjligen ett par nya sulor å det kan ju vara ok det också iofs. Och tyvärr har jag ingen pluton att sätta in i området. Tänk om man hade haft det. En schyrre J-plut. Ja då vore det en lätt sak detta. Och kanske någon grupp från BAS också. Med en eller två snälla vovar som sniffade runt lite i läbbiga skogen mmmmmmmmm.
Men men tyvärr inte för tillfället.

. Med en eller två snälla
> vovar som sniffade runt lite i läbbiga skogen
> mmmmmmmmm.
> Men men tyvärr inte för tillfället.

Synd....

Tillbaka
Topp