[OT] Biljard i sthlm?!?

VO2max

Aktiv medlem
[OT] Biljard i sthlm?!?
Undrar om nån ur den ärade happypanelen har nåt tips på bra biljardställen i sthlm?

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Biljard i sthlm?!?
biljardpalatset vid fridhemsplan eller jolo vid odenplan.

om de finns kvar.. det var ett gäng år sedan jag spelade biljard senast. :)

[OT] Biljard i sthlm?!?
Söderbiljarden Bondegatan: Medlemshak där jag spelar. Delvis bra bord.
Biljarden på Hornsgatan: Lite mer gangsta. Rätt risiga bord.
Jolo: Dyrt och bra service, ok bord
RoQ: Hårdrock och biljard. Helt ok bord.
Biljardpalatset: Nja.

[OT] Biljard i sthlm?!?
Klientelet kanske beror på när man är där, på den lokala bra biljardhålan här är det väldigt varierande beroende på när man är där..
Fredag & Lördag "strax före utgång" är rätt hopplöst, om det inte vore för dom finklädda damerna iofs.
Men är man ute efter lite mer lugn och ro kanske nån annan tid är att föredra :)

[OT] Biljard i sthlm?!?
Är det biljardpalatset som ligger på st eriksgatan? Undvik i så fall, iofs länge sen jag var där, MEN då var det i alla fall skitdåligt. Varje bord är liksom för sig, det var avskärmat på nåt sätt. Rätt trist. Och så var det mycket fjortisar som var väldigt många på varje bord (kanske var en tillfällighet?)

Jag tycker Jolo är rätt bra.

[OT] Biljard i sthlm?!?
finns en fin renodlad snookerhall på krukmakargatan, 5o meter från ringvägen.
har väl en 6 eller 7 snookerbord i en av delarna och lika många i medlemsavd där man kan beställa öl. helt klart bra.

finns ett snookerbord på östgötagatan (även där 50 meter från ringvägen)

biljardpalatsets medlemsavd är bra tycker jag. skönare med musik och trevligare bar än uppe vid allmänna avd. kostar inte nämvärt mycket att bli medlem. spelar man någon gång ibland är det värt det. där har de även något eller några få snookerbord. dart och sällskapsspel i baren.

men jolo är väl det bästa ifall man vill lira pool och ta sig en öl skulle jag tro.

[OT] Biljard i sthlm?!?
det är möjligt. var rätt länge sen jag var där, så om du säger det så är det antagligen så.

snookern på krukmakargatan är i vilket fall bättre om det är snooker man är ute efter.

[OT] Biljard i sthlm?!?
JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Gå bara ner och ställ upp dig på kö-listan
> (höhö)

När allting kommer till krita är det lika bra att förboka via telefon.

[OT] Biljard i sthlm?!?
Mkt visa människor har sagt sitt :-0
kan bara tilllägga att jag brukar gå ut på lördagar/fredagar kväll, strax innan utgång och de brukar int va mer än 3-4 öls väntetid :-]

edit: brukar gå till biljardhallen med dom kassa borden på hornsgatan* (mellan sinken och mariatorget)

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Biljard i sthlm?!?
*Update* Kom till jolo kl1940 och fick bord direkt, fanns två lediga. Kickade ass med min motståndare men det fick jag äta upp senare
Klart värt fler besök, fast inte billigast i stan direkt(käkade lite och då drog det iväg)

Tillbaka
Topp