(OT)Bränna filer, hur?

TiTeX

Aktiv medlem
(OT)Bränna filer, hur?
Någon som vet hur jag ska bränna dessa filerna till en dvdskiva så
att de går att spela upp i en dvdspelare?

VIDEO_TS.IFO
VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.VOB
VTS_01_0.IFO
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.VOB
VTS_01_1.VOB
VTS_01_2.VOB
VTS_01_3.VOB
VTS_01_4.VOB

Klicka man på den första så startar den dvdprogrammet på datorn och
man kan titta, men frågan är hur ska ja bränna allt? Allt hör ju ihop
och jag har försökt men itne kommit på något och itne hittat något
program.

(OT)Bränna filer, hur?
vad kör du för program? om du inte har nero föreslår jag att du laddar ner det på www.nero.com
så startar du det o väljer att du ska skapa en dvd film, så äre bara att dra in alla filerna.

(OT)Bränna filer, hur?
det beror ju på om den som skapat VOB filerna har gjort filmen med menyer eller inte.

på en dvd finns det 2 mappar. AUDIO_TS och VIDEO_TS. audio är tom, video innehåller VOB filer. som innehåller film eller menyer. det kan man se om man kollar storleken. näre är film i den så äre ofta runt 800 mb i varje VOB fil.

(OT)Bränna filer, hur?
ja det är menyer och sånt, det är Guns n' Roses Welcome to the wideos så man kan välja olika videror bland annat, men det är nero som gäller alltså?

(OT)Bränna filer, hur?
Ashampoo lär vara bra, inte prövat men finns med på PC för Alla's CD, sen finns ju alla dessa program även på piratebay.org ifall nu nån skulle missat detta de senaste dagarna :)

Jag använder dock bara Nero med stor framgång och det är som Baltazar säger, klicka på "DVD-videofiler" och välj VIDEO_TS (dubbelklicka på den) och kopiera sen in alla VOB-filer dit så ska det funka.

Lycka till !!

Tillbaka
Topp