Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Matchen ska ju spelas först!
Den översta helt klart!
Gillar du uselt skådespeleri kanske detta kan vara något för dig.Den översta hel klart!
Antar att det är en försvarsmekanism hos fotbollssupportrar att glömma bort alla filmningar. Skulle väl annars leda till överfylld minnesbank i skallen rätt kvickt.Det är bara en myt att Fotbollsspelare filmar...
Fjolligt!För övrigt anser jag att trådtiteln GENAST ska döpas om till Fotboll!
Vi snackar ju inte Basket här....
Dan C, måste du vara en sån jävla fi**a hela tiden, vad är det för fel på dig. Du mobbade andra va, i skolan?!För övrigt anser jag att trådtiteln GENAST ska döpas om till Fotboll!
Vi snackar ju inte Basket här....
Kul, hej på dig också!Dan C, måste du vara en sån jävla fi**a hela tiden, vad är det för fel på dig. Du mobbade andra va, i skolan?!
Fiska?Kul, hej på dig också!
Det är nog första gången jag har blivit kallad fi**a här!
Vaaaa!!!???? Har du sett ljuset?Ikväll ser farbrorn på Fjollboll, det är inte varje dag/vecka/månad/år!
Helt rätt! Det är förbjudet!Om man är en sån som insisterar på att kalla fotboll för fjollboll så får man inte se matchen!
Heja Nordpolen!Bara det inte blir straffar...Jag orkar inte med det..
NEJ!Heja Nordpolen!
Är det när läderkulan kommer i nätramen som det blir mål?Sådärja!
1-0 Sverige.![]()
![]()
Japp! Du fattar det här!!Är det när läderkulan kommer i nätramen som det blir mål?
Tomtehatare!NEJ!
Här hejar vi på Sverige!
Haha, verkligen! Men bollen är rund…Så jäkla oförtjänt om vi går vidare![]()
Blir inte det tredje missade vm:et i rad.Bosnien slog ut Italien på straffar!![]()
De har verkligen levlat upp isåfall.Blir inte det tredje missade vm:et i rad.![]()