Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jaja, ena laget jublar över att de lyckas få oavgjort.
Visar vilka som siktar högst.![]()
Det var nog inte så smart att gadda in 2 där....
Siktar ni på att bli ett stabilt mittenlag denna säsongen när ni inte behöver lägga nån energi på Europaspel?Glory glory Man United!!![]()
Enkel vinst mot Chelsea i kväll.![]()
Heja Djurgårn!Jävla skit med damerna men råttornas underbara prestation på planen gjorde min kväll ändå.
Nä, fotboll = fjollboll.För övrigt anser jag att trådtiteln snarast bör ändras till Fotboll!
Fjollboll är väl Basketboll?![]()
Ronaldo representerar inte sporten. Hen är en fjolla.Nä, fotboll = fjollboll.
Bevis:
.. och att Djurgårdspelaren inte får straff emot sig. Stockholmslagens har alltid domaren med sig.Fast det här var inte så fjolligt. Otroligt att Solna-spelaren inte blev utvisad.
Visa bilaga 795221
Kompletterande bevis:Ronaldo representerar inte sporten. Hen är en fjolla.
AIK är ju fjollboll det märktes ju igår mot NorrköpingFör övrigt anser jag att trådtiteln snarast bör ändras till Fotboll!
Fjollboll är väl Basketboll?![]()
AIK? Fjollboll??? Det var det värsta jag har hört!AIK är ju fjollboll det märktes ju igår mot Norrköping
Välkommen ut ur garderoben.Trådtiteln refererar ju lite till de mest frekventa skribenterna i tråden oxå.
Man kan undra varför vissa läser och kommenterar i vissa trådar.Tur att man inte bryr sig om fjollboll eller Sirius.
Vissa kanske väntar på att Sirius ska vinna och då kunna hylla Uppsala.Man kan undra varför vissa läser och kommenterar i vissa trådar.
NFL?Fotboll eller fjollboll?
Så fjolloboll?NFL?
Solklart Fjollboll...De har ju inte ens en riktig boll!